رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: فعلا توافق ضمنی انجام شده و امیدواریم که به زودی ماجرای حق پخش به خوبی و خوشی به پایان برسد.

 

غلامرضا بهروان در رابطه با اظهار نظر حسن زاده مبنی بر اینکه سازمان لیگ نباید اجازه حضور تیم های بدهکار را در هفته اول لیگ برتر بدهد، اظهار داشت: این آرایی است که کمیته انضباطی اعلام کرده اما فکر می کنم باید تصمیم جدیدی در این باره گرفته شود امروز هم جلسه فوق العاده ای میان کفاشیان، تاج و اسدی برگزار می شود تا تصمیم نهایی را در این خصوص بگیرند. شاید باشگاه بدهکار مجبور شوند برای حضور در لیگ برتر تعهد بدهند چون بعید می دانم کار به برگزار نشدن بازی ها برسد. 

وی ادامه داد: ما تابع دستورات مسوولان فدراسیون هستیم اما من می دانم تمام تیم ها بلیت گرفتند و هتل شان را هم رزرو کردند. ما نیز برای لیگ برنامه ریزی دقیقی داریم و با چند روز جابه  جایی هم تمام برنامه های ما بهم می ریزد. با این حال فکر می کنم به یک نحوی تا پایان امروز مشکل تیم های بدهکار حل خواهد شد. 

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر درباره برگزاری مراسم افتتاحیه لیگ در اصفهان با وجود برگزاری دیدار استقلال و سیاه جامگان در ساعتی زودتر از این دیدار تصریح کرد: در شهر مشهد مشکل نور ورزشگاه را داریم به همین دلیل نمی توانیم مسابقه را در شب برگزار کنیم. از طرفی می خواستیم برنامه افتتاحیه لیگ در شهر اصفهان و بازی سپاهان که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر محسوب می شود برگزار شود. سعی می کنیم مراسم افتتاحیه نیز مثل مراسم اختتامیه سال گذشته به شکل خوبی انجام شود. 

وی درباره اینکه کدام بازیکنان خارجی فردا اجازه بازی برای تیم هایشان دارند گفت: تقریبا اکثر تیم ها در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خارجی جذب کردند اما اینکه ITC کدام بازیکن صادر شده یا خیر، را باید از کمیته نقل و انتقالات پیگیر باشیم. ما باید به این بسنده می کنیم که برای هر بازیکنی کارت بازی صادر شده باشد بتواند برای تیمش به میدان برود. 

بهروان در پاسخ به این سوال که قرار است برای دیدار تراکتورسازی و نفت ناظر ویژه ای اعزام کنید، عنوان کرد: خیر این بازی هم برای ما مثل سایر بازی ها است اتفاقات فصل گذشته تمام شده و در آستانه شروع یک فصل جدید هستیم. نه خودم به تبریز می روم و نه ناظر ویژه ای برای این بازی از سوی سازمان لیگ در ورزشگاه یادگار امام حضور خواهد داشت. 

وی در پایان در خصوص توافق فدراسیون و صداوسیما و مطالبه باشگاه ها گفت: فعلا توافق ضمنی انجام شده و امیدواریم که به زودی ماجرای حق پخش به خوبی و خوشی به پایان برسد و ما نیز بتوانیم حق و حقوق باشگاه ها را پرداخت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)