خبرگزاری پرسپولیس :  نایب رییس جدید فدراسیون فوتبال می‌گوید پیش از این هم نامه‌های نظیر نامه اخیر سازمان بازرسی کل کشور به فدراسیون فوتبال ارسال شده، اما مشکلی نیست و ان‌شاءالله حل خواهد شد.

غلامرضا بهروان پس از انتخابش به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره این انتخابات گفت: انتخابات آزادی برگزار شد و کسانی که در مجمع حضور داشتند آزادانه رای خود را به صندوق انداختند. من هم تلاش خواهم کرد تا به اعتقاد آنها پاسخ مثبت بدهم و تلاشم را برای برگزاری هر چه بهتر رقابت‌ها به کار گیرم.

وی در پاسخ به سوالی درباره نامه سازمان بازرسی کل کشور و ممنوعیت حضور بازنشسته‌ها در فوتبال گفت: این نامه ها قبلا هم ارسال شده و ان‌شاءالله حل خواهد شد. فکر می‌کنم می‌توانیم با کمک هیات رییسه فدراسیون فوتبال دستگاه‌های مختلف به ویژه وزارت ورزش و جوانان این مشکل را حل کنیم.

بهروان در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود ابتدا این مشکل حل و سپس انتخابات برگزار می‌شد؟ گفت: حتی در این بخش کفاشیان از اعضا نظرخواهی کرد و اعضای مجمع اصرار داشتند که همین امروز انتخابات برگزار شود. به هر حال من به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال همواره تابع قانون بوده ام .

وی درباره اعتراض دو مدیر باشگاه سرخابی و مشکلات هم گفت: به هر حال همان طور که خود این آقایان گفتند مدیران دولتی هستند و بر اساس قوانین دولتی حرکت می‌کنند. از طرف دیگری اساسنامه فدراسیون فوتبال مشخص است و به دستور فیفا رسیده است و من هم وظیفه دارم بر اساس قوانین و اساسنامه موجود کار را پیش ببرم.

بهروان درباره اعتراض‌هایی که به برگزار نشدن جام حذفی مطرح شده است هم گفت: بعضی از باشگاه‌ها نظر دیگری دارند و می‌گویند که بهتر است جام حذفی برگزار شود، بنابراین باید بار دیگر با کفاشیان صحبت کنم تا ببینم نظر رییس فدراسیون فوتبال چیست. ولی در مجموع می‌توانم بگویم که با توجه به تقویم فشرده‌ای که رقابت‌های لیگ دارند خود باشگاه‌ها هم با برگزاری فشرده رقابت‌ها ضربه می‌خورند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)