رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: صدا و سیما به ما اعلام کرده بود مسابقه بسکتبال ایران ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس در مورد علت تغییر مداوم ساعت‌های بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: ما هم خودمان خیلی موافق تغییرات بازی‌ها نیستیم. این تغییرات مشکل‌زا است اما زمان دیدار استقلال و صبای قم به این دلیل تغییر کرد که صدا و سیما به ما اعلام کرده بود شنبه ساعت 19 مسابقه بسکتبال تیم ملی برگزار می‌شود و به همین دلیل هم از ما خواسته شد دیدار استقلال و صبا ساعت21 و 10 دقیقه برگزار شود.

وی ادامه داد: مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا دستور داده‌اند که بازی‌ها زیر نور برگزار شود و خود ما هم تمایل داریم که چنین کاری انجام دهیم. البته در برخی شهرها نور مناسبت وجود ندارد ولی در ورزشگاه آزادی و تختی می‌توانیم این کار را انجام دهیم. از سویی دیگر می‌خواهیم برنامه مسابقات را طوری تنظیم کنیم که به نفع همه مردم باشد و در این راستا نیز با رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های نوشتاری مشاوره کردیم. قرار است زمان اذان همواره بین دو نیمه مسابقه قرار گیرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد برگزاری زمان جام حذفی گفت: در چند روز آینده قرعه‌کشی مرحله اول مسابقات انجام می‌شود و تیم‌های قهرمان شهرستان‌ها و قهرمان استان‌ها به همراه لیگ‌های دسته اول و دوم با یکدیگر رقابت می کنند تا در نهایت جمع آنها به 16 تیم برسد که به همراه 16 تیم لیگ برتری ادامه مسابقات جام حذفی برگزار شود. در بخش اول که تیم‌های لیگ برتری حضور ندارند اواخر شهریور و اوایل مهر مسابقاتش برگزار می‌شود.

بهروان در مورد زمان حضور کی‌روش در ایران گفت: ایشان به مرخصی 15 روزه رفته که یک هفته از آن گذشته است و فکر می‌کنم هفته آینده به ایران بیاید. ما برنامه لیگ را به طور کامل نوشته‌ایم و منتظریم تا ایشان هم برنامه‌های خود در مورد بازی‌های دوستانه را به ما اعلام کند.

بهروان در مورد کسر امتیاز از تیم‌ها و اینکه این تنبیه می‌تواند موثر باشد گفت: بازخورد آن را در رفتار مردم و مدیران عامل باشگاه‌ها می‌توانید ببینید البته بهتر است در این مورد از کمیته انضباطی سوال کنید. ما به این مسئله ورود نمی‌کنیم ولی باید قبول داشت که سکوها باید پالایش شود. نباید همه چیز را از کانون هواداران یا فدراسیون درخواست کرد. باید در این راستا فرهنگ‌سازی شود و رسانه‌ها نقش مهمی در این فرهنگ‌سازی دارند. همه باید هدفمند باشیم و روز به روز شرایط بهتر شود البته کسر امتیاز به تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات را حل کند.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اختلاف کمیته و دپارتمان داوری گفت: من در این مورد دخالت نمی‌کنم و بهتر است خودشان این اختلاف را حل کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)