رییس کمیته سازمان لیگ و مسئول برگزاری دیدارهای پلی آف لیگ دسته یک با اطمینان از برگزاری لیگ سیزدهم با حضور 16 تیم خبر می‌دهد.

این در حالی است که علی کفاشیان اخیراً از فشارهایی حرف زده که برخی سازمان‌ها برای 18 تیمی ماندن لیگ به فدراسیون وارد می‌کنند.

"غلامرضا بهروان" در حاشیه دیدار تیم‌های پاس و مس سرچشمه افزود: فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران ۱۶ تیمی برنامه ریزی شده و برگزاری مسابقات لیگ برتر با توجه به ابلاغ رسمی فدراسیون با این تعداد تیم انجام می شود.

 

وی ادامه داد: حتی مسابقات جام حذفی نیز برنامه ریزی شده است و مسابقات فوتبال سال آینده براساس تقویم زمان بندی شده برگزار می شود.

 

وی در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره فاصله کم بازی های پلی آف لیگ دسته یک کشور تصریح کرد: به دلیل انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نمی توانیم بازی ها را با فاصله بیشتری برگزار کنیم اما به عنوان کسی که سال ها در لیگ یک بودم دلم برای این تیم ها می سوزد، با این حال تلاش کردیم که مسابقات به نحو احسن برگزار شود.

 

بهروان اضافه کرد: پس از برگزار بازی برگشت در روز پنجشنبه و مشخص شدن تیم راه یافته، شنبه هفته آینده قرعه کشی در فدراسیون انجام می شود و پنجشنبه شانزدهم خردادماه بازی دور رفت برگزار می شود و سعی داریم با توجه به مسافرت تیم ها فاصله هشت روزه تا دور برگشت داشته باشیم.

 

رییس سازمان لیگ درباره همزمانی مسابقات پلی آف با فصل نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: این انتقاد را می پذیریم اما باید توجه داشت که مساله تبانی باعث شد تا این شرایط بوجود بیاید. زمان برگزاری رقابت های فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور را ۲۱ تیرماه به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده ایم و رقابت ها باید در زمان مقرر برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)