پرسپولیس نیوز : سازمان لیگ فوتبال‌ ایران به باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر جهت برگزاری هفته پایانی لیگ برتر با ارسال نامه‌ای آماده‌باش اعلام کرد.

سازمان لیگ با ارسال‌ نامه‌ای به هیأت‌های استان‌های مختلف که در لیگ برتر حضور دارند از آنها خواست تا برای مسابقات هفته پایانی لیگ برتر آماده باشند.

با توجه به حساسیت مسابقات و مشخص شدن تیم‌های قهرمان و سقوط کننده در هفته پایانی  سازمان لیگ چنین نامه‌ای را به هیأت‌های استانی ارسال کرده است.

سازمان لیگ در این نامه از هیأت خواسته تمامی عوامل خود را بسیج کرده تا مسابقات هفته پایانی در تمامی ابعاد به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر تراکتورسازی امروز استقلال را شکست دهد و سایر مدعیان هم شکست بخورند ممکن است یک جام هم به تبریز ببریم.

غلامرضا بهروان، در حاشیه دیدار تراکتورسازی و استقلال، در خصوص زمان برگزاری بازی فینال جام حذفی اظهار داشت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازی 10 خرداد در خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که سعید آذری روز گذشته اعلام کرد هنوز تاریخ دقیقی برای فینال جام حذفی به باشگاه ذوب آهن ابلاغ نشده است، گفت: آذری درست گفته است. هنوز چیزی به باشگاه‌ها اعلام نکردیم اما به احتمال بسیار زیاد این مسابقه روز دهم خرداد برگزار خواهد شد.

بهروان در خصوص اینکه برنامه‌های سازمان لیگ برای هفته پایانی لیگ چیست، گفت: تمام سعی ما این است که بهترین شکل ممکن مسابقات را برگزار کنیم. چه از لحاظ داوری و چه از لحاظ کیفیت برگزاری مسابقات شرایط خوب باشد.

وی تأکید کرد: در این ارتباط نامه‌های به  هیأت های استانی نوشتیم که تمامی عوامل خود را بسیج کنند تا مسابقات هفته‌ پایانی به بهترین شکل برگزار شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، با اعلام اینکه در هفته پایانی یک مسابقه بسیار حساس در مشهد بین سیاه جامگان و ملوان برگزار می‌شود، گفت: علاوه بر سه بازی که در تعیین قهرمان تاثیر دارد مسابقه شهر مشهد بسیار حساس است و همه عوامل سازمان لیگ و فدراسیون از جمله نماینده‌های کمیته انضباطی، کمیته صیانت از سلامت سازمان لیگ و … در هفته‌ پایانی نظارت خواهند داشت.

وی تأکید کرد:‌بازی در قم، تهران و اهواز بسیار حساس خواهد و البته اگر تراکتورسازی استقلال را شکست دهد و امروز هم استقلال خوزستان و پرسپولیس متحمل شکست شوند،  ممکن است در هفته پایانی تراکتورسازی شانس قهرمانی پیدا کند و به احتمال فراوان ما یک جام هم به تبریز می‌بریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)