مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: رای بازی نیمه‌تمام دو تیم پرسپولیس تهران و داماش گیلان به زودی اعلام می‌شود.

 

غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اظهار داشت: منتظر گزارش رفیعی داور بازی و همچنین نماینده فدراسیون و کمیته داوران هستیم تا درباره این دیدار رای منطقی صادر شود.

 

 

وی گفت: در این دیدار خودم به اتفاق آقایان حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی و عسگری نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون در ورزشگاه حضور داشتیم و از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بودیم و از چون و چرای این بازی اطلاع کامل داریم.

 

بهروان تصریح کرد: بازی دو تیم پرسپولیس و داماش در هفته بیست و نهم لیگ برتر روز بد فوتبال ایران بود که این بازی می‌تواند تاثیر بسیار بدی برای خانواده‌ها و همچنین تماشاگران نوجوان و جوان در ورزشگاه داشته باشد.

 

این مسئول افزود: این بازی در نیمه نخست مشکلی نداشت، اما در نیمه دوم با دریافت گل و همچنین اخراج دو بازیکن پرسپولیس حساسیتش به اوج رسید و تماشاگران و هواداران پرسپولیس با توهین و فحاشی خود عامل قطع بازی از سوی داور مسابقه شدند.

 

رئیس هیئت فوتبال مازندران و سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: من داور نیستم و درباره اشتباهات محمود رفیعی داور بازی پرسپولیس و داماش نظر نمی‌دهم، کارشناسان داوری و رئیس کمیته داوران فدراسیون درباره این قضاوت نظر می‌دهند.

 

بهروان یادآور شد: می‌گوییم فوتبال ما حرفه‌ای شده است، آیا تماشاگران و هواداران باشگاه‌های مختلف در فوتبال ایران حرفه‌ای شدند، هوادار و تماشاگر نباید به خود اجازه دهند که علیه داور، بازیکنان و کادر فنی تیم مقابل توهین و یا فحاشی کند.

 

وی متذکر شد: در کنار توهین و فحاشی هواداران پرسپولیس به داور، تماشاگران داماش هم علیه بازیکنان و تماشاگران پرسپولیسی فحاشی داشتند که در این باره نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

 

سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد دیگر شاهد رفتارهای ناشایست و ضد فوتبالی در کشور خود نباشیم.

 

این مسئول در پایان اذعان داشت: مدیران باشگا‌ه‌ها باید در درجه اول کارهای فرهنگی را در بین هواداران و تماشاگران خود گسترش دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)