رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: سازمان نظام وظیفه اعلام کرده ۳۵ بازیکن دیگر باید برای بررسی وضعیت خدمت‌شان خود را به این سازمان معرفی کنند.

به گزارش تسنیم، غلامرضا بهروان در خصوص اینکه گفته بود لیست دیگری از بازیکنان لیگ برتری در راه است که به احتمال زیاد کارت پایان خدمت‌شان باطل می‌شود، موضوعی که از سوی برخی مسئولان سازمان لیگ رد شد، عنوان کرد: از سوی سازمان نظام وظیفه به ما اعلام کردند قرار است لیست دیگری از بازیکنان به زودی اعلام شود تا وضعیت آنها را بررسی کنند، چراکه بررسی وضعیت خدمتی بازیکنان فاز به فاز انجام می‌شود.

وی افزود: اگر این موضوع رد شده باشد ما خوشحالم می‌شویم و بهتر است تعداد بازیکنانی که کارت پایان خدمت‌شان باطل شده همان 10 نفری باشند که دیروز (دوشنبه) اعلام شد و سه نفری که قبلاً اعلام شده است.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر با بیان اینکه لیست 10 نفره بازیکنانی که روز گذشته اعلام شده قطعاً کارت‌های پایان خدمت‌شان باطل شده است، اظهار داشت: علاوه بر این لیست، نفرات دیگری هم هستند که در فهرست دیگری حضور دارند و باید برای معاینه به شورای عالی پزشکی نظام وظیفه بروند. در این بین بازیکنانی هستند که به دلیل کم‌سویی چشم کارت معافیت گرفته‌اند و تکرر ادرار، اعصاب و روان، مشکلات استخوان و … نیز دیگر عواملی بوده که باعث معافیت برخی از بازیکنان شده است.

بهروان با بیان اینکه صحبت‌های او در این زمینه عین واقعیت است، گفت: اسم بنده بهروان است و هر چیزی هم که می‌گویم حقیقت دارد.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چگونه با این بازیکنان برخورد خواهند کرد و آیا این بازیکنان اجازه فوتبال بازی کردن نخواهند داشت، گفت: آنها (سازمان نظام وظیفه) خودشان آتش را تند کرده‌اند و ما معتقدیم باید این بازیکنان را جریمه کرد، نه اینکه فوتبال آنها را نابود کنیم و به دست‌شان دستبند بزنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)