پرسپولیس نیوز: رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:اگر شورای تامین می گفت ما بازی را ساعت 16 برگزار می کردیم.

غلامرضا بهروان درباره دربی 83 اظهار داشت:آرزو می کنم بازی خوبی برگزار شود.ما همه تلاشمان را کردیم.تا پاسی از دیشب در کنار تماشاگران بودیم و شهرداری منطقه 22 هم کمک کرد.من از طریق رسانه ها درخواست کردم که هواداران بدون بلیط نیایند.الان هم امکان حضور تماشاگر نیست و ورزشگاه آزادی بر اساس ظرفیتی که به ما گفتند پر می شود.

وی درباره بازار بلیط سیاه در بیرون ورزشگاه گفت:ما در مسابقات گذشته دو تیم،بخشی از بلیط ها را در ورزشگاه می فروختیم.این یک فرهنگ غلط است و ما این افراد را به نیروی انتظامی و حراست معرفی کردیم.بلیط گرفتن از طریق سامانه بر اساس کد ملی است و بلیط فروشی بازی ها فقط از طریق سامانه بوده است.به هیچ وجه در درون ورزشگاه بلیط فروشی صورت نگرفته است.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه گفته می شود قرار بوده بازی ساعت 16 برگزار شود اظهار داشت:اینطور نیست.اگر شورای تامین می گفت ما بازی را ساعت 16 برگزار می کردیم اما چنین اتفاقی رخ نداد و این درخواست را نداشتیم.

بهروان خاطرنشان کرد:در حال حاضر 25 پزشک داخل تماشاگران هستند تا اگر اتفاقی افتاد بلافاصله امدادرسانی کنند.ما دو اتوبوس آمبولانس هم داریم.سعی می کنیم هیچ اتفاق سویی رخ ندهد و همه با خیال راحت بازی را تماشا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)