مرجع خبری پرسپولیس : بهروز رهبري فرد: من از طرفداران كرانچار هستم
 بازيكن دهه گذشته پرسپوليس در مصاحبه اي از داربي و مسائل بعد از آن مي گويد.

* چرا تيم ها نمي توانند در اين بازي با پيروزي زمين را ترك كنند؟

من فكر مي كنم استرس و هيجان بيش از حد باعث شده كه اين بازي با تساوي به پايان برسد· قبل از اين هم زماني كه تيم ها برنده مي شدند با اختلاف كم يك گل بود كه بازي  يك بر صفر مي شد يا اينكه 2 بر يك به پايان مي رسيد و تيمي با اختلاف دو، سه گل پيروز نمي شد كه دليل عمده آن همانطور كه گفتم محافظه كاري بيش از حد بازيكنان است. مي خواهند نبازند كه اين مساله هم مزيد بر علت مي شود.

* پرسپوليس در اين مسابقه هم نتوانست از گل زده دفاع كند و خيلي سريع گل خورد، دليل اين موضوع را چه مي دانيد؟

دفاع تيمي پرسپوليس مشكل دارد. وقتي تيم گل مي زند بايد از همان جلو دفاع را شروع كند و پنج دقيقه بعد از گل را خيلي باهوش بازي كنند. در ضمن بازيكنان بعد از گل نبايد در دفاع فرو بروند. بهترين دفاع، حمله است. پرسپوليس اگر بعد از گلي كه خورد آنقدر عقب نمي نشست مي توانست نتيجه را حفظ كند و حتي گل هم بزند، چون تيم ها وقتي گل مي خورند شيرازه شان به هم مي ريزد كه در اين دقايق نقش بازيكنان با تجربه خيلي مهم است و مي توانند با جمع كردن تيم به استفاده از اين موقعيت كمك كنند·

*بازي هاي  بعد از دربي اهميت ويژه اي دارند، فكر مي كنيد پرسپوليس بتواند از سد مقاومت بگذرد؟

من فكر مي كنم با اين بازي خوبي كه انجام دادند از نظر روحي در سطح بالايي قرار گرفته باشند و با تمام قوا به مصاف مقاومت بروند. پرسپوليس اگر بتواند سه امتياز اين بازي را بگيرد شرايطش خيلي خوب مي شود و مي تواند به وضعيت خوبي در جدول دست يابد.

*عباس انصاري فرد استعفا داد و حبيب كاشاني به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد، اين مساله را چطور ارزيابي مي كنيد؟

من آرزو مي كنم روزي برسد كه در مديريت فوتبال ما ثبات به وجود بيايد· به نظر من عملكرد مديريت به بازي تيم در زمين بستگي ندارد· حبيب كاشاني و عباس انصاري فرد فرقي نمي كند كدام باشند، به نظر من بايد به مدير فرصت داد، نه اينكه با شش ماه و يك سال وقت بخواهيم تيم نتيجه بگيرد·

*عملكرد كرانچار را در پرسپوليس مثبت ديديد؟

هر مربي پرونده اي دارد· وقتي كرانچار در كرواسي كه كشوري پر از مربي است مي رود در جام جهاني روي نيمكت تيم ملي مي نشيند معلوم است چيزي داشته كه به اين مرحله رسيده است. به نظر من كرانچار با نفرات و امكاناتي كه در اختيار دارد تا الان نتايج بدي نگرفته و در بازي با استقلال نشان داد كه تيم خوبي را آماده كرده است. من خودم طرفدار كرانچار بوده و معتقدم او مربي بزرگي است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)