مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت و بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: دلم براي پرسپوليس سال هاي پيش تنگ شده است.

 

همايون بهزادي تصريح كرد: بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس در دهه هاي 40 و 50 هجري شمسي، هواداران پرشمار اين تيم را با به نمايش گذاشتن بازي هاي تماشاگرپسند به وجد مي آوردند.

بهزادي ادامه داد: تيم پرسپوليس در زمان هايي كه علي پروين و مجتبي محرمي نيز در اين تيم بازي مي كردند، در مقابل حريفان خود پرقدرت ظاهر مي شد و نتايج مطلوبي مي گرفت.

بازيكن اسبق تيم پرسپوليس اظهار داشت: جذابيت فوتبال به برد و باخت هاي آن است و نبايد با شكست در يك مسابقه، همه چيز را تمام شده قلمداد كنيم.

بهزادي با ابراز خرسندي از اينكه علي پروين به عنوان يكي از پيشكسوتان قديمي باشگاه پرسوليس بار ديگر در اين تيم مسووليت گرفته است، ادامه داد: اگر مسوولان باشگاه پرسپوليس از ديگر پيشكسوتان اين باشگاه نيز براي كمك به اين تيم دعوت كنند، با جان و دل در خدمت تيم پرسپوليس خواهيم بود.

پيشكسوت باشگاه پرسپوليس گفت: بازيكنان بايد براي كسب نتايج مطلوب، فوتبال احساسي را كنار گذاشته و بازي منطقي را در دستور كار خود قرار دهند.

بهزادي با بيان اينكه تيم پرسپوليس نبايد وارد حاشيه شود، افزود: بازيكنان بايد مسايل اخلاقي را جدي گرفته و فقط براي سربلندي تيم خود تلاش كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)