مرجع خبری پرسپولیس همایون بهزادی این روزها دل پر دردی دارد. او می گوید وقتی بعد از 37 سال از همه جا رانده شدیم، هواداران پرسپولیس هنوز به یاد ما هستند.

 

دیروز که با همایون بهزادی صحبت می کردیم، او می گفت: نمی خواهم سوء تعبیری از از صحبت های من بشود. پرسپولیس متعلق به هواداران آن و پیشکسوتان باشگاه است.

وی افزود: ما با هم پرسپولیس را ساختیم. با هم از شاهین شروع کردیم و بعد پرسپولیس ساخته شد. حرف من این نیست که هواداران نباید در باشگاه باشند، حرف من اینست که ما قدیمی ها هم باید در پرسپولیسی که ساختیم نقشی داشته باشیم.

 

بهزادی ادامه داد: ما باید احترام و آبرویی داشته باشیم وگرنه حق هوادار و تماشاگر هم بیشتر از این هاست. شاید یک زمان هایی یک مسائل و مشکلاتی باشد که همه جا هست، ولی آن ها پرسپولیس را دوست دارند. اگر پرسپولیسی نبودند بعد از 37 سال از آخرین بازی همایون بهزادی عزت و احترام نمی گذاشتند، اتفاقا وقتی از همه جا و همه کس رانده شدیم، دلخوشی ما به محبت همین هواداران است تا احساس کنیم عمرمان را هدر نداده ایم.

 

بهزادی در پایان می گوید: این چند باری که در بیمارستان بستری شدم، همین تماشاگران و هواداران پرسپولیس آمدند و یکسری به من زدند. باز معرفت آن ها که ما فراموش نکرده اند. بیمار که بودم همین هواداران برای سلامتی من در ورزشگاه ها صلوات می فرستادند، این محبت هم دلیل دارد. برای ما قدیمی ها، تماشاگر همیشه روی سرمان بود. یاد محمد بوقی بخیر. در خانه ام به روی او همیشه باز بود. ما در پرسپولیس واقعا یک خانواده بودیم و هنوز این احساس را نسبت به هواداران این تیم داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)