پرسپولیس نیوز : بهنام ابوالقاسم‌پور، برنامه‌ خود را برای اداره هیات فوتبال استان تهران تشریح کرد.

بهنام ابوالقاسم‌پور، نامزد انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران،  اظهار کرد: قصد دارم که به امید خدا بعد از انتخاب شدنم شیوه مدیریت را در هیات فوتبال تغییر دهم. می‌خواهم با روی کار آوردن جوانان تحصیلکرده و همچنین افرادی که روزی ملی‌پوش بودند و الان توجهی به آنها نمی‌شود، فوتبال تهران را به جایگاه واقعی‌اش برگردانم.

او ادامه داد: در سال‌های گذشته بسیاری از بازیکنان تیم ملی مثل حمید درخشان، امیر قلعه‌نویی، برادران فنونی زاده، برادران بیانی، مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی مقدم، حمید استیلی و … از تهران به این فوتبال معرفی شدند و حتی نصف آنها بچه‌های محله چهارصد دستگاه بودند، در حالی که در حال حاضر در تیم‌های ملی ما چهار – پنج بازیکن تهرانی هم پیدا نمی‌کنیم.

مهاجم اسبق پاس و پرسپولیس در ادامه گفت: قصد دارم با حمایت برخی از نهادها که سرمایه‌های مادی و معنوی‌شان می‌تواند به فوتبال کمک کند، جایگاه هیات فوتبال را بهبود ببخشم. در حال حاضر نهادهایی مثل آموزش و پرورش، شهرداری و بسیج پتانسیل خوبی برای حمایت از ورزش را دارند که هیات فوتبال از آنها استفاده نکرده است.

ابوالقاسم‌پور همچنین گفت: باید از نیروهای جوان استفاده کنیم که هم به فوتبال علاقه دارند و هم تحصیل کرده هستند. برنامه‌های زیادی برای هیات فوتبال استان تهران دارم که ان‌شاءالله پس از انتخاب شدنم با کمک این افراد آنها را اجرایی خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)