پرسپولیس نیوز : ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و آلومينيوم هرمزگان در ورزشگاه خليج‌فارس با حواشي تلخي همراه بود.

از لحظه ورود سرخپوشان به ورزشگاه، پرتاب اشياي مختلف توسط تماشاگران منتسب به تيم ميزبان به زمين آغاز شد. اين اتفاق تلخ تنها شامل حال اعضاي تيم پرسپوليس نبود بلكه اين نحوه مهمان‌نوازي يقه عكاسان و خبرنگاراني كه از تهران آمده بودند را نيز گرفت.
سنگ و تكه‌هاي بتن كنده شده از سكوهاي ورزشگاه كه مشخص نبود به چه ترتيب از جاي خود جدا شده بودند؛ ميلگرد 14، قرص فلافل، انواع سس، بطري‌هاي آب معدني و نوشابه، كالباس، بيسكويت و… از جمله اشيايي بودند كه در استقبال از كاروان پرسپوليس و خبرنگاران اعزامي از تهران به سوي زمين پرتاب شد. نكته ديگر برخورد نامناسب با همراهان تيم پرسپوليس براي استقرار در جايگاه مخصوص (VIP) ورزشگاه خليج‌فارس بود. در حالي كه مدير تشريفات پرسپوليس براي استقرار همراهان تيم در جايگاه مخصوص (VIP) كه حدود هفت نفر مي‌شدند، هماهنگي‌هاي لازم را انجام داده بود، وقتي اين نفرات به قسمت موردنظر رسيدند، جاي خالي براي نشستن‌شان نبود كه اين مورد پس از اعتراض نورسي، مدير تشريفات سرخ‌ها حل شد.
نابساماني‌هاي حاشيه‌اي اين ديدار با سوت پايان بازي خاتمه نيافت. در جلسه مطبوعاتي يحيي گل‌محمدي نيز خبرنگاران بومي سعي در به حاشيه كشيدن جلسه و منحرف كردن آن از اتفاقات روي داده داشتند، تا جايي كه خبرنگار يكي از خبرگزاري‌ها در بندرعباس قسمتي از صحبت‌هاي سرمربي پرسپوليس را سانسور كرد.پس از توضيحات ابتدايي يحيي گل‌محمدي كه در خصوص مسايل داوري بود، يكي از خبرنگاران كه از تهران آمده بود از سرمربي پرسپوليس درباره هم‌هتل بودن تيم داوري و تيم آلومينيوم و اشتباهات فاحش داوري و ارتباط اين دو موضوع با يكديگر سوال كرد كه گل‌محمدي پاسخ داد: طبق مقررات حضور گروه داوري در هتل تيم‌ها خلاف قانون است و در اين خصوص آقاي عسگري بايد توضيح بدهد. در اين لحظه خبرنگار خبرگزاري(؟) واحد بندرعباس خطاب به گل‌محمدي اظهار داشت تاكنون كسي شكايتي از جو ورزشگاه خليج‌فارس نداشته و حالا با صحبت‌هاي شما و خبرنگاران منتسب به باشگاه پرسپوليس از اين به بعد همه روي هواداران تيم آلومينيوم زوم خواهند كرد. همين اتهام وي به خبرنگاران تهراني مبني بر منتسب بودن به پرسپوليس باعث اعتراض شديد آنها شد تا جايي كه در نهايت كنفرانس خبري يحيي گل‌محمدي خيلي زود به پايان رسيد و با توجه به جو ملتهب ورزشگاه پس از بازي، سرخ‌ها به سرعت اين مكان را ترك و به هتل براي استراحت و آماده شدن جهت حضور در فرودگاه و بازگشت به تهران شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)