ترفند های باشگاه برای جلوگیری از تکرار حواشی

مرجع خبری پرسپولیس : از آن روزي كه عليرضا حقيقي قرارداد تازه‌اش را امضا كرد، ديگر كسي براي سرخپوش شدن دوباره ميثاق انتظار نمي‌كشيد.

 

در واقع اين دستاورد همان قهرها و لجبازي‌هاي دو فصل پيش بود كه پرسپوليس با ميثاق و حقيقي تجربه‌اش كرد و اين تجربه حتي باشگاه و مربيان را هم در بازگرداندن ميثاق معمارزاده به ترديد انداخت.

حتي مذاكره‌اي هم در كار نبود و فقط مي‌شنيديم كه ميثاق يكي از گزينه‌هاست، با شانسي كمرنگ‌تر نسبت به رحمان احمدي و رودباريان. خودش هم برخلاف بقيه شرطي براي نفر اول بودن نداشت و فقط مي‌گفت كه نشسته منتظر تماس پرسپوليس؛ بدون حتي يك پيشنهاد رسمي از جانب آن.

 

 

سر آخر اما كميته فني باشگاه بود كه حكم داد به جذب ميثاق و شرط هم برايش گذاشت البته نه براي ميثاق معمارزاده كه شرط را گذاشته بودند پيش روي استيلي و حقيقي. تنها نگراني‌شان پابرجا بودن اختلاف‌هاي دو دروازه‌بان بود و كنترل روابط و رقابت آنها، خواسته مهم كميته فني از سرمربي. پيش از آنكه امضاي قرارداد ميثاق معمارزاده به هيات فوتبال برسد، اعضاي كميته فني حميد استيلي را فرا خواندند و از راه‌هاي مقابله با اختلاف ميثاق و حقيقي برايش گفتند.

 

باشگاه اما خيلي هم آسوده‌خاطر نيست و به همين خاطر تصميم گرفته شيوه‌اي را براي مقابله با عليرضا حقيقي به كار بگيرد كه قبلا در مورد شيث رضايي انجامش داده بود؛ گرفتن تعهد كتبي. در بازگشت از اردوي تيم ملي، عليرضا حقيقي بايد به باشگاه برود و تعهد كتبي بدهد كه به خاطر فيكس بودن يا نبودن‌اش، پرسپوليس را به دردسر نخواهد انداخت و آن درگيري‌هاي دو فصل پيش‌اش با ميثاق ديگر تكرار نخواهد شد.

 

ميثاق معمارزاده هم البته توصيه‌هاي كاشاني و سرمربي را در همين جلسه مشترك خواهد شنيد اما قرار نيست پاي تعهدنامه باشگاه را او هم امضا بزند ضمن اينكه شرط عليرضا حقيقي درباره نفر اول بودن هم در قرارداد او لحاظ نشده و انتخاب مرد شماره يك پرسپوليس از بين او و ميثاق، در شرايطي برابر رقم خواهد خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)