پرسپولیس نیوز :  مالک تیم فوتسال پرسپولیس مشهد می‌گوید که حتی شده با گرفتن 10 وکیل از باشگاه گیتی‌پسند به فیفا شکایت می‌کند!

امتیاز تیم فوتسال گیتی‌پسند نوین اصفهان ابتدا قرار بود به بخش خصوصی در مشهد با نام پرسپولیس این شهر واگذار شود، اما به دلیل مصاحبه تند رضا اولیازاده مالک این شرکت، گیتی‌پسندی‌ها را از این تصمیم منصرف کرد و امروز خبر رسیده که امتیاز این تیم به شرکت زمزم واگذار شده است.

اما مالک مشهدی می‌گوید گیتی‌پسندی‌ها حق فسخ قرارداد را نداشتند و این کارشان غیرقانونی بوده است.

رضا اولیازاده مدعی شد: گیتی پسند بجز این‌که امتیاز تیم را به ما نداد و از ما پول گرفت حالا می‌خواهد حرکت غیر اخلاقی دیگری را انجام دهد. طاهری به جای این‌که از کارش خجالت‌زده باشد، توسط یک واسطه با تک تک بازیکنان ما تماس می‌گیرد و آنها را به اصفهان می‌کشاند تا در تیم زمزم بازی کنند.

وی با بیان این‌که گیتی‌پسند تنها به دلیل مصاحبه‌اش امتیاز را به مشهد نداد، افزود: من فقط حقیقت را گفتم اما آقایان جوابی ندادند و ناراحت شدند. در قراردادی که بین ما و گیتی‌پسند بسته شده، آنها حق هرگونه اختیاری را از خودشان سلب کردند و نمی‌توانند قرارداد را یکطرفه فسخ کنند و امتیاز تیم را به زمزم بدهند. حتی رضایت‌نامه حسین طیبی و جابری دست ماست؛ در حالی که آقایان با این دو بازیکن قرارداد بسته‌اند. امضای مدیرعامل باشگاه و جنتی پای این قرارداد است و این دو بازیکن بعد از لیگ قهرمانان آسیا در اختیار ما خواهند بود.

اولیازاده با بیان این‌که از باشگاه گیتی‌پسند به فیفا شکایت خواهد کرد، ادعا کرد: 10 وکیل می‌گیرم تا تخلف آقایان را اثبات کنم؛ چون آنها ورزش را آلوده کرده‌اند. آنها روز امضای قرارداد به ازای یک پیتزا از من 10 میلیون گرفتند. حالا با کاری غیراخلاقی بازیکنانم را به تیم خودشان می‌برند. جواهری بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد اولویت واگذاری امتیاز گیتی‌پسند نوین به مشهد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)