مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:امیدوارم آقایان با نفر بعدی چنین رفتارهایی نکنند و تیشه به ریشه تیم پرطرفدار و مردمی تراکتورسازی نزنند.

حمید زینی زاده در گفت و گو با اوج درباره رای کمیته انضباطی مبنی بر کسر یک امتیاز از این تیم عنوان کرد:من قبلا هم گفتم و الان هم می گویم که در صورت ادامه روند نا عدالتی در مدیریت فوتبال از سمت خود کناره گیری می کنم و در حال حاضر هم تصمیم قطعی ام را گرفته ام و در این فوتبال نخواهم ماند.

وی ادامه داد:من به این نوع مدیریت در فوتبال اعتراض جدی دارم و معتقدم با این تصمیمات نمی شود کاری را پیش برد.بنابراین از هم اکنون استعفایم را به هیات مدیره تقدیم می کنم و امیدوارم با آن موافقت شود.کسی نیستم که در هر شرایطی و با هر وضعیتی کار کنم و در اعتراض به اینگونه تصمیم گیری ها کنار می روم.امیدوارم آقایان با نفر بعدی چنین رفتارهایی نکنند و تیشه به ریشه تیم پرطرفدار و مردمی تراکتورسازی نزنند.

زینی زاده تاکید کرد:قرار نیست برای این فوتبال این قدر هزینه کنیم و استرس بخوریم و بعد با یک حکم اینچینینی ما را دچار حاشیه های شدید کنند.آمده بودم که به تراکتورسازی و هوادارانش خدمت کنم اما گویا برخی نمی خواهند.ایرادی ندارد.من می روم ولی باید در تاریخ بماند که یک نفر با اینگونه نامرادی ها مبارزه کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)