مرجع خبری پرسپولیس : مسابقه ای که البته در تاریخ 9 بهمن ماه 90 انجام شد نه 24 اسفند!

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ زمانی که عادل فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب 90 به تبعیض در آرای کمیته انضباطی اعتراض کرد و از اسماعیل حسن زاده پرسید چرا به تخلفات پرتعداد تماشاگران تراکتورسازی به ویژه در بازی با استقلال رسیدگی نمی کنید، قاضی فوتبال ایران پاسخ جالبی داد!

 

 

حسن زاده در واکنش به اعتراض عادل فردوسی پور گفت: بازی استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام 24 اسفند سال 90 انجام شد و به خاطر همزمانی با تعطیلات نوروز و زمان بر بودن فرآیند تحقیقات رای کمیته انضباطی به زودی اعلام می شود!

 

شاید جالب باشد بدانید بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی 9 بهمن ماه 90 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد نه 24 اسفند! به این ترتیب کمیته انضباطی بعد از گذشت بیش از 2 ماه هنوز واکنشی به آن نشان نداده.

 

در مسابقه مذکور هواداران میزبان با پرتاب صندلی و گلوله های برفی امنیت جانی عوامل تیم رقیب را نیز به خطر انداخته بودند اما هیچگونه تصمیمی برای توقف مسابقه یا تنبیه انضباطی اتخاذ نشد!

 

البته در فوتبالی که دوپینگ در آن یک اتفاق عادی تلقی می شود، شعارهای سیاسی و جدایی طلبانه در ورزشگاه هایش سکوت مسئولان را در پی دارد و در دربی استان شمالی 90 دقیقه فحاشی به همه اعضای سببی و نسبی خانواده حریفان مجاز است، نباید از اتفاقاتی اینچنین تعجب کرد!

 

در چنین شرایطی است که برخورد فیزیکی با داور مسابقه عواقبی کمتر از توهین دارد و البته برای پرطرفدارترین تیم قاره آسیا و پرافتخارترین تیم لیگ ایران قوانین جدیدی ابداع می شود تا پرچم اخلاق مداری برافراشته بماند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)