کوين پرنس بواتنگ از تصميم خود مبني بر خروج از زمين در بازي دوستانه با پاتريسا به دليل توهين هاي نژاد پرستانه حمايت کرد و گفت اگر يک بار ديگر اين اتفاق رخ دهد فوتبال را کنار مي‌گذارد.

هافبک رنگين پوست ميلان ايتاليا تاکيد کرد: اگر اين اتفاق در ليگ قهرمانان هم براي او رخ دهد از زمين مسابقه بيرون خواهد رفت.

در حالي که جامعه فوتبال ايتاليا به طور يکپارچه از بواتنگ حمايت کردند اين بازيکن اعلام کرد: براي من فرقي نمي‌کند در کدام بازي باشد،‌ بازي دوستانه، ليگ و يا ليگ قهرمانان. در هر بازي که به من توهين نژاد پرستانه شود از زمين خارج خواهم شد. خيلي از اين حرکت ناراحت شدم. اگر يکبار ديگر اين اتفاق رخ دهد، فوتبال را کنار مي‌گذارم.

هافبک غنايي در ادامه گفت:‌ داور مسابقه به من گفت نگران نباش، اما من به او گفتم نگرانم و اگر تو نمي تواني کاري بکني من يک کاري مي‌کنم.

بواتنگ ادامه داد: خيلي شرم‌آور است که در سال 2013 نيز اين اتفاقات را مي‌بينم، اما من به بقيه بازيکنان رنگين پوست نيز توصيه مي‌کنم هر گاه با اين اتفاق روبرو شدند زمين مسابقه را ترک کنند.

بواتنگ غنايي در بازي دوستانه ميلان برابر تيم دسته دومي پاتريسا پس از توهين‌هاي نژادپرستانه هواداران عليه خود با شوت کردن توپ به سمت هواداران از زمين مسابقه خارج شد و تيم ميلان هم به همراه او زمين مسابقه را ترک کرد تا بازي ناتمام بماند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)