خبرگزاری فارس: بورسیا مراقب باش!/‌ با «مو کشیدن» نمی‌توان رونالدو را از کار انداخت

یک روزنامه چاپ آلمان به تیم قهرمان ۲ فصل اخیر بوندس‌لیگا توصیه کرد مقابل رئال مادرید تاکتیک منسجمی داشته باشد و بازیکنانش از درگیری فیزیکی با حریف پرهیز کنند.

از روز جمعه گذشته که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر نیون سوئیس قرعه کشی شد، اخبار و گزارش‌های زیادی در مورد رویارویی بورسیادورتموند، فاتح بوندس‌لیگای آلمان در سال‌های 2011 و 2012 مقابل رئال مادرید منتشر شده است.

در چند روز گذشته کارشناسان و رسانه‌‌های زیادی به ارزیابی این دو تیم آلمانی و اسپانیایی پرداختند و راه‌هایی را برای غلبه بر کهکشانی‌های مادریدی (پیکار رفت چهارشنبه آینده) برشمردند.

تازه‌ترین تحلیل صورت گرفته، از سوی نشریه بیلد است. تحلیل‌گر این نشریه با در نظرگرفتن بازی رئال مقابل بیلبائو در لالیگا که یکشنبه شب انجام گرفت و با برد 3 بر صفر مادریدی‌ها به اتمام رسید، به یورگن کلوپ و مردانش توصیه‌هایی کرده است.

این نشریه نوشته است: دورتموند، برای رویارویی با رئال مراقب باش! با کشیدن موی کریس‌رونالدو نمی‌توان بر مادریدی‌ها پیروز شد.

 

 

*حواشی دیدار با بیلبائو

در این گزارش، نشریه ژرمن‌ها به حوادث بازی رئال و بیلبائو توجه کرده است. تحلیل‌گر نشریه نوشت: در بازی کهکشانی‌ها‌، میکل سان‌خوزه، ‌مدافع 23 ساله بیلبائو به زعم خود بسیار تلاش کرد که کریس‌رونالدو را از کار بیندازد. برای آنکه فرصت و فضا را از این ستاره پرتغالی بگیرد، حتی در صحنه‌ای موی بازیکن خارجی تیم ژوزه مورینیو را کشید تا بلکه وی را از کار انداخته و متوقف کند. غافل از اینکه رونالدو حتی با کشیدن مو از حرکت نمی‌افتد اگر چه برای لحظه‌ای مدل مویش بر هم بخورد!

بیلد در ادامه گزارش خود حتی تصویر لحظه‌ای که مدافع بیلبائو با دست موی گلزن رئال را کشیده منتشر کرده است.

این نشریه ادامه داد: بازیکن خط دفاع بیلبائو دید که حرکتش باعث شد تا رونالدو دو گل بزند و صاحب رکورد 51 گل زده در 53 بازی شود.

 

 

*نقطه نظرات دورتموندی‌ها

بیلد در ادامه نقطه نظرات دورتموندی‌ها را در مورد مهار رونالدو درج کرده است. از قول کوین گروس‌کرویتس، هافبک 24 ساله نوشت: با 2 یا 3 بازیکن نمی‌توان رونالدو را مهار کرد. یارگیری اینگونه کافی نیست.

میشاییل سورک، مدیر ورزشی دورتموندی‌ها نیز عنوان کرد: به طور کلی کریس‌رونالدو مهار نشدنی است. اما لوکاس پیژک در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری، به شکلی قدرتمندانه موفق به انجام این کار شد.

پیژک نیز عنوان کرد:‌ کریس‌رونالدو همراه با مسی،‌ اکنون بهترین بازیکنان جهان هستند. این بیانگر قدرت و توانایی‌های او است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)