سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: امیدوارم قلعه‌نویی قهرمان شود.

فارس، لوکا بوناچیچ  پس از شکست 2 بر یک مس کرمان برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت:به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم. خیلی سعی کردیم امروز بازی خوبی نشان بدهیم اما استقلال برتر از ما بود. در کل فصل مهاجمان ما مشکل داشتند. در این 2 بازی آخر هم همین روند ادامه داشت و ما باختیم. هر 2 گل استقلال روی اشتباهات خودمان به ثمر رسید.

وی ادامه داد: اشتباه مقابل تیمی مثل استقلال وحشتناک است. از سه بازی آخر مقابل تراکتورسازی، فولاد و استقلال نگاه ویژه‌ای به تیم داشتم اما می‌دانم باید بیشتر کار کنیم تا ناکامی‌ها را جبران کنیم.

وی در مورد اینکه برنامه‌ای برای شوت‌زنی داشت یا نه، گفت: به طور ویژه کار خاصی انجام ندادیم. نیمه اول استقلال 4-4-2 شروع کرد و ما هم برنامه ویژه‌ای برای شوت‌زنی نداشتیم. 20 دقیقه نیمه دوم را هم از دست دادیم. یک مدافع را خارج کردیم با سه دفاع کار را ادامه دادیم و مجبور بودیم بیشتر حمله کنیم ولی در نهایت باختیم. امیدوارم قلعه‌نویی دوباره قهرمان شود، به خاطر اینکه از نظر من استقلال ساختار خوبی دارد. شیوه و سبک استقلال را دوست دارم.

سرمربی مس در مورد وضعیت اسماعیل بیگی، گفت: اسماعیل‌بیگی آینده خوبی دارد اما مدت کوتاهی است که آمده و در آینده بیشتر از او استفاده خواهیم کرد.

بوناچیچ در مورد اینکه چرا برخی بازیکنان تعویض نشدند، گفت: در آینده جستجو می‌کنیم بازیکنان بهتری را بازی بدهیم. بازیکنان باتجربه‌ای مثل باتس می‌تواند خیلی به ما کمک کند اما در 2 دیدار مان مقابل استقلال و تراکتورسازی مرتکب اشتباه شد.

وی در مورد اینکه بعد از گل مساوی بازهم مس باز بازی کرد، گفت: به طور طبیعی به دنبال برد بودیم اما مقابل استقلال بودیم. اگر دنبال مساوی بودیم یک اشتباه کار را تمام می‌کرد. جناحین راست و چپ  ما مشکل داشتند و باید نزدیک‌تر بازی کنند و نباید باز بازی کنیم. من فقط 2 هفته است آمده‌ام یکماه تا یکماه و نیم وقت می‌خواهم. امروز مقابل بهترین تیم ایران و شاید آسیا بازی کردیم که بازی با این تیم ساده نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)