سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: دکتر متخصص یک هفته به بوناچیچ استراحت داده است.

اصغر فروتن در گفت و گو با فارس در مورد وضعیت لوکا بوناچیچ سرمربی این تیم که همراه ذوب آهن برای دیدار با تراکتورسازی به تبریز نرفته بود، گفت: من امروز با مترجمش صحبت کردم و دکتر متخصص کلیه یک هفته به او استراحت داده است با این حال منتظرم ببینم امروز می‌تواند سر تمرین حاضر شود یا اینکه باید بعد از تمرین به عیادتش بروم. آنچه مسلم است اینکه تیم ذوب آهن با دستورهای تمرینی بوناچیچ تمریناتش را انجام می‌دهد.

وی در مورد اینکه بوناچیچ کلیه‌درد را بهانه کرده و دیگر نمی‌خواهد در مس حضور داشته باشد، گفت: من قبل از رفتن به تبریز پیش بوناچیچ رفتم و مدارک پزشکی او را در مورد بیماری کلیه‌اش دیدم. امیدوارم او زودتر خوب شود و دوباره به جمع ما برگردد.

سرپرست ذوب آهن در مورد مساوی مقابل تراکتورسازی گفت: در آن بازی بازیکنان ما با تمام توان در تبریز بازی کردند و فعل خواستن را به خوبی صرف کردند. زمانی هم که پرواز ما به دلیل شرایط بد جوی لغو شد و قرار شد با اتوبوس به اصفهان برگردیم، آذری مدیرعامل باشگاه هم همراه بازیکنان با اتوبوس آمد و از بازیکنان جدا نشد و این خیلی مهم است.

وی در مورد دیدار هفته بعد مقابل مس کرمان گفت: این بازی شش امتیازی است و بازی سختی داریم. زیرا شش گلی که پرسپولیس به مس زده شرایط را برای ما سخت کرده و اکنون مس کرمان یک تیم زخمی است اما ما می‌خواهیم از این دیدار خانگی سه امتیاز را بگیریم. این هم قرعه بدی است که به ما خورده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)