سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اجازه نمی‌دهم حدادی‌فر از ذوب‌آهن جدا شود و حداقل تا پایان فصل در تیم ما خواهد بود.

به گزارش فارس، لوکا بوناچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل صبا اظهار داشت: ما از تعطیلات لیگ به خوبی استفاده کردیم. اردوی خوبی را در تهران برگزار کردیم و دو دیدار دوستانه خوب با پرسپولیس و نفت انجام دادیم. به دنبال بازیکنان جایگزین بودیم. برخی بازیکنان در تیم امید هستند و 100 درصد نتوانستند در این اردو حضور یابند.

وی افزود: بازی فردا از حساسیت خاص خود برخودار است. صبا را خیلی خوب آنالیز کردیم. آنها سرعتی کار می‌کنند. خطرناک هستند و می‌دانیم که بازی فردا سخت خواهد بود.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد مطرح شدن معاوضه برخی بازیکنانش خاطرنشان کرد: من چیزی در ذهن ندارم. اگر قرار است بازیکنانی معاوضه شوند، اطلاع خاصی ندارم. حدادی فر از بازیکنان کلیدی است. نمی گذارم چنین بازیکنی از دست دهیم از طرف دیگر او با ذوب آهن قرارداد دارد. حدادی‌فر حداقل تا آخر فصل در اختیار ذوب آهن خواهد بود.

بوناچیچ یادآور شد: به عنوان مربی ذوب‌آهن طبیعی است که تا نیم فصل تیم را تقویت کنم. با مسئولان که صحبت کردم گفتم یک مهاجم خیلی خوب می‌خواهیم ما در این 3 ماه نتوانستیم گلزن خوب داشته باشیم. نمی‌دانم آذری با کدامیک از بازیکنان صحبت کرده؛ اما منتظر گزارش او هستم.

وی خاطرنشان کرد: تیمی داریم که همه آن را می‌شناسند. شاید به این دلیل در دیدارهای خارج از خانه عملکرد بهتری داریم که فشار روی تیم کمتر است و در دیدارهای خانگی فشار روی بازیکن بیشتر است.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: سینا عشوری و اکبر ایمانی را به علت محرومیت در اختیار نداریم و بقیه بازیکنان در اختیار داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)