مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپوليس در بيانيه‌اي از هواداران خود كه با رفتاري حرفه‌اي در بازي داربي، روزي بي‌نظير را در تاريخ فوتبال باشگاهي كشور رقم زدند، تقدير كردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از باشگاه پرسپوليس، متن اين بيانيه به شرح زير است:

 

بازي دو تيم پرسپوليس و استقلال در شصت و نهمين شهر آورد پايتخت، تصويري زيبا و نادر را در تاريخ فوتبال كشور به ثبت رساند. تصويري آنچنان تاثيرگذار و حسرت برانگيز كه مي‌تواند به الگو و نقطه عطفي در نيل به رفتار حرفه‌اي از سوي تماشگران فوتبال در كشورمان تبديل شود.

 

ورزشگاه آزادي در روزي كه نتيجه ديدار سنتي و حساس دو تيم پايتخت تحت تاثير جرياني غير فني قرار گرفت اتفاقي را به خود ديد كه در تاريخ چنين بازي‌هايي ديده نشده است. روزي كه ده‌ها هزار هوادار سرخ حاضر در ورزشگاه و ميليون‌ها هوادار در سراسر كشور با يك اشتباه به ظاهر ساده از سوي تيم داوري مغموم شدند اما در اوج ناراحتي شاهد اعتلاي پرچم اخلاق و ادب از سوي آنها بوديم. به نحوي كه مراجع رسمي و نظارتي را به تحسين اين رفتار واداشت و اين اتفاق تاريخي رقم نخورد مگر با حضور، اراده و خواست هواداران پرسپوليس كه پس از پايان بازي، تيم خود را برنده اصلي ميدان خواندند و بازيكنان، كادر فني و مديريت تيم را شرمنده فهم، متانت و صبوري‌شان كردند. حال آنكه به راستي برنده اين ديدار هواداران فهيم پرسپوليس بودند كه رعايت اخلاق در اوج ناراحتي و رفتار بر مبناي اصول حرفه‌اي را معنايي ديگر بخشيدند.

 

اينك باشگاه پرسپوليس بيش از پيش به داشتن چنين سرمايه بي بديلي به خود مي‌بالد و بابت اين همه لطف و محبت سجده شكر بر آستان عبوديت مي‌سايد. پشتيباني شما هوادارن، تنها سرمايه حقيقي باشگاه پرسپوليس است كه “بزرگي” خود را از حضور و حمايت خيل عظيم هوادارانش دارد. بنابراين همچون هميشه مسوولان، كادر فني و بازيكنان تيم پرسپوليس به پشتوانه شما هوادارن و با هدف اعتلاي نام پر آوازه پرسپوليس تلاش كرده و در اين راه از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد. اميد آنكه با افتخار دريافت يك جام در فصل جاري باعث سرافزاري و خوشحالي شما را فراهم آوريم و بتوانيم گوشه‌اي از محبت‌هاي شما را جبران كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)