عمادرضا با پرسپولیس به توافق کامل رسیده بود

مرجع خبری پرسپولیس : مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: اين باشگاه هيچ گونه شكايتي از حوار ملا محم د بازيكن اسبق و عراقي تيم پرسپوليس نكرده است.

 

هوار ملا محمد بازيكن عراقي فصل گذشته سرخپوشان كه هم اكنون قصد دارد در يكي از تيم‌هاي ليگ برتري ايران حضور يابد، به جهت رعايت قوانين فوتبال براي صدور ITC مكلف به پرداخت مبلغي به باشگاه پرسپوليس است.

بر همين اساس، منصور بيك محمدلو اعلام كرد: اگر هوار به تيم‌هاي خارجي مي‌پيوست، مشكلي براي صدور ITC نداشت اما براي فعاليت مجدد ورزشي در ايران بايد 20 درصد از كل مبلغ قراردادش را كه پيش از اين دريافت نموده بود را براي صدور كارت بازي به باشگاه قبلي (پرسپوليس) پرداخت كند.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در ادامه گفت: مطابق قانون، هافبك عراقي سرخپوشان بايد اين مبلغ را بابت صدور ITC به اين باشگاه عودت دهد تا بتواند در ليگ ايران فعاليت كند.

 

 

منصور بيك محمدلو در خصوص جذب عماد محمد رضا نيز افزود: باشگاه پرسپوليس براي جذب بازيكن عراقي فصل گذشته تيم سپاهان تمام اقدامات لازم را انجام داد اما وي پس از توافقات نهايي براي صدور كارت بازي رفت، ولي ديگر باز نگشت.

 

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در مورد زمان حضور و توافقات انجام شده گفت: عماد محمدرضا ساعت 14:30 روز 22 مهر ماه سال جاري به همراه مدير برنامه‌هايش در باشگاه حضور يافت و در تمام موارد با مسئولان باشگاه به توافق رسيد. بازيكن عراقي در خصوص كليه موارد از جمله محل سكونت و اهم درخواست‌هايش با باشگاه و كادر فني تيم به توافق رسيد و گفت: در ايران فقط در تيم پرسپوليس بازي خواهد كرد و براي دريافت رضايتنامه، عازم مصر شد كه پيش از اين نيز از سوي مسئولان باشگاه به وي اعلام شده بود كه جهت پرداخت مبلغ صدور ITC، باشگاه آمادگي كامل همكاري دارد كه با مخالف عماد محمدرضا مواجه گرديد.

بيك محمدلو در ادامه تاكيد كرد؛ مهاجم عراقي با توافق كامل با باشگاه و كادر فني، قول عقد قرارداد و حضور در اين تيم را داد اما مطمئنا با پيشنهاد بهتري از سوي بوشهري‌ها مواجه شد كه توانست قيد پرسپوليس را بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)