اولین گزینه رد شد
مرجع خبری پرسپولیس : كارشناس فوتبال گفت: من با حميد استيلي دوست صميمي هستم اما پيشنهادي از پرسپوليس ندارم.


علي دايي پس از ديدار روز گذشته پرسپوليس و سپاهان در نشست خبري اعلام كرد: “مسئولان باشگاه مربيان فصل آينده خود را هم انتخاب كردند و در آلمان و اسپانيا دنبال كمپ مي‌گردند. چرا اين حرف‌ها را به صراحت به مردم نمي‌زنند؟ چرا به مردم نمي‌گويند كه فردي به بازيكنان تيم‌هاي ديگر تماس مي‌گيرد و مي‌گويد من بيژن فلاني هستم و شما را براي فصل آينده پرسپوليس مي‌خواهم. اين اتفاقات حاشيه‌اي در كنار تيم مي‌افتد و آقايان عين خيالشان نيست. “


پس از اين ماجرا يكي از افرادي كه از او به عنوان فرد مدنظر دايي نام برده شد، بيژن عزيزي بود. وي كه مدتي به عنوان كارشناس در برنامه ورزش از نگاه 2 در زمان جهانگير كوثري فعاليت مي‌كرد از دوستان نزديك استيلي به ‌شمار مي‌رود. با اين حال عزيزي در گفت‌وگو با فارس اين گمانه‌زني را رد كرد.

 

بيژن عزيزي در اين باره گفت: من هيچ تماسي با بازيكنان نداشته‌ام زيرا هيچ پيشنهادي از پرسپوليس نداشته‌ام. اگر پيشنهادي بود به صراحت اعلام مي‌كردم.

 

 

وي در مورد اينكه با حميد استيلي دوستي صميمي دارد گفت: بله، استيلي از دوستان صميمي من است و حتي براي همكاري در استيل آذين از من دعوت كرد اما اين دعوت به همكاري منجر نشد. من با بسياري از مربيان از جمله امير قلعه‌نويي، محمد حسين ضيايي، كريم بوستاني و… رفاقت دارم.

 

عزيزي در مورد اينكه از كمپي هم در آلمان يا اسپانيا از طرف باشگاه پرسپوليس بازديد نكرده تا آن كمپ را رزور كند گفت: خير، من چنين كاري نكرده‌ام زيرا سمتي در پرسپوليس ندارم. اگر هم از اين باشگاه پيشنهادي داشتم مثل شير آن را بيان مي‌كردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)