پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق پرسپولیس به قهرمانی این تیم در جام حذفی خوش بین است.

وینگو بگوویچ درباره فینال جام حذفی، اظهار کرد: در همه جای جهان، فینال جام حذفی برای هر دو تیم خیلی مهم است. برای پرسپولیس همه چیز بستگی به این بازی دارد. فردا یک بازی غیر قابل پیش‌بینی را شاهد خواهیم بود و هر دو تیم کار سختی دارند.

وی ادامه داد: پرسپولیس انگیزه و پتانسیل لازم برای قهرمانی را دارد. بازی در تهران برگزار می‌شود و 100 هزار نفر شانس پیروزی پرسپولیس را بیشتر می‌کنند. گذشته نشان می‌دهد پرسپولیس در بیشتر بازی‌های مهم خود برابر سپاهان پیروز شده است.

بگوویچ با بیان این که به قهرمانی پرسپولیس خوش بین است، گفت: بازیکنان بزرگی در پرسپولیس هستند که می‌توانند سرنوشت فینال را عوض کنند. توان فنی تیم خیلی بالاست. ما پرسپولیس هستیم و می‌توانیم این قهرمانی را به افتخارات باشگاه اضافه کنیم.

سرمربی پرسپولیس در سومین دوره لیگ حرفه‌ای درباره خداحافظی مهدوی‌کیا هم گفت: مهدوی‌کیا یک نام بزرگ در فوتبال ایران است. با رفتن بازیکنانی مثل او ضربه بزرگی به فوتبال ایران وارد می‌شود و چند سال طول می‌کشد بازیکنانی مثل او پیدا شوند. سال‌ها در هامبورگ بازی کرده و باعث افتخار فوتبال ایران است.

بگوویچ درباره این که گفته می‌شود با پنج دقیقه بازی کردن مقابل سپاهان شأن مهدوی‌کیا حفظ نمی‌شود، گفت: به هر حال این تصمیمی است که گل محمدی گرفته است. دیگر نباید زیاد به این مسائل فکر کنیم. این بحث‌ها را باید کنار گذاشت و در بازی فردا فقط به موفقیت پرسپولیس فکر کرد که همه می دانند این بازی چقدر مهم است. برای مدیرعامل و سرمربی و بازیکنان و هواداران اهمیت زیادی دارد که جام حذفی فتح شود.

وی درباره آینده خود در پرسپولیس گفت: منتظرم که دو بازی باقی مانده تمام شود. شاید از کشورهای دیگر پیشنهاد داشته باشم، اما پرسپولیس را دوست دارم و اگر شرایط مهیا باشد می‌مانم.

بگوویچ درباره سمت خود در آکادمی پرسپولیس هم گفت: صحبت‌هایی در این رابطه با من شده ، اما همه منتظریم که فصل تمام شود و بعد مذاکره کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)