پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: اگر پرسپولیس قهرمان لیگ برتر نشود غیرعادلانه و منصفانه است.

وینگو بگوویچ، در مورد صدرنشین گل‌گهر سیرجان در لیگ دسته اول گفت: سال نو را به شما و همه ایرانیان تبریک می‌گفتم. سال نو را با یک پیروزی خوب شروع کردیم و با این حال وضعیت لیگ تا هفته پایانی مشخص نیست و 5 تیم برای صعود به لیگ برتر با هم رقابت تنگاتنگی دارند. ما هم تا پایان لیگ کار را جدی و مسئولانه دنبال خواهیم کرد و بازی به بازی پیش می‌رویم.

بگوویچ در مورد دیدار روز چهارشنبه با خونه به خونه اظهار داشت: حریف تیم خوبی است و مربی با تجربه‌ای مثل نادر دست نشان دارد. مربی که تجربه زیادی بخصوص در لیگ دسته اول دارد انتظار بازی سختی داریم و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی در مورد اینکه گل‌گهر چقدر شانس صعود به لیگ برتر را در جمع 5 تیم مدعی دارد، گفت: تیم گل‌گهر بهترین فوتبال و نمایش را در 29 هفته گذشته ارائه کرده است اما هیچ چیز در فوتبال از قبل مشخص نیست. ما تمام تلاش‌مان را برای موفقیت انجام می‌دهیم.در صورتی که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم یک نتیجه بزرگ و تاریخی برای باشگاه گل‌گهر و شهر سیرجان رقم زده‌ایم. زیرا در 20 سالل گذشته همواره برای بقا می‌جنگیده و اکنون در کورس قهرمانی است.

بگوویچ در مورد اینکه در صورت صعود در گل‌گهر باقی می‌ماند یا خیر، گفت: این صحبت‌ها باید در پایان فصل انجام شود اما من به ادامه همکاری با این باشگاه علاقمندم.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد احتمال کسر 6 امتیاز از پرسپولیس و اینکه در این صورت این تیم قهرمان خواهد شد یا خیر، گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود و بهترین فوتبال را در تیم‌های لیگ برتری به نمایش می‌گذارد. قهرمان نشدن پرسپولیس در لیگ برتر غیرمنصفانه و غیرعادلانه است. اگر 6 امتیاز از پرسپولیس کم شود باز هم پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد.

و.ی در مورد برخورد برانکو با رامین رضائیان و کنار گذاشتن یک ملی‌پوش از پرسپولیس اظهار داشت: در این مسائل نمی‌توانم اظهار نظر کنم. زیرا من مربی این تیم نیستم. قطعا سرمربی پرسپولیس می‌تواند بهترین تصمیم را برای تیمش بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)