خبرگزاری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت زمین چمن صبای قم را افتضاح توصیف کرد و افزود:بازی کردن در این زمین برای تیم ها بسیار سخت است.

وینگو بگوویچ گفت: تیم ما روز گذشته مقابل صبا قم بسیار خوب بازی کرد و بازیکنان ما درطول 90 دقیقه تمام تلاش خود را به کار بستند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه وضعیت چمن در نزدیکی دروازه ها بسیار بدتر بود،افزود:دراین زمین حتی نتوانستیم 2 پاس بدهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیکنان ما موقعیت های خوبی را از دست دادند و فوتبال و زیبایی آن به همین مسایل است که امیدوارم با گلزنی در دیدارهای آینده این تساوی را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: در موقعیتی که کریم انصاری فرد مقابل دروازه صبا از دست داد مطمئن باشید اگر چمن ورزشگاه مناسب بود آن توپ تبدیل به گل می شد.

وی اظهار داشت: تیم ما باید این دیدار را با پیروزی پشت سر می گذاشت اما بازهم اعلام می کنم بازیکنان ما تمام تلاش آنها خود را کردند و به خاطر فوتبال زیبایی که از خود به نمایش گذاشتند از آنها راضی هستیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس، خاطرنشان کرد: این بازی دیگر برای ما تمام شده است و به آن فکر نمی کنیم و باید از همین حالا خود را برای دیدار با داماش گیلان و کسب سه امتیاز آن که برای ما اهمیت زیادی دارد آماده کنیم.

وی تاکید کرد: این بازی در داخل خانه و مقابل هواداران ما است که این مساله کاملا به سود ما خواهد بود و می توانیم با کسب سه امتیاز روحیه خود را افزایش دهیم.

بگوویچ در پاسخ به این سئوال که آیا تساوی مقابل صبا روحیه پرسپولیس را پایین نیاورد، گفت: این بازی روحیه ما را خراب نکرده و شرایط ما خیلی هم خوب است تمام مجموعه تیم همدل هستند و من تبریک می گویم بابت جو خوبی که در پرسپولیس وجود دارد.

وی افزود: تساوی درخانه حریف اصلا نتیجه بدی به حساب نمی آید اما تمام تلاش خود را می کنیم تا در بازی های باقی مانده سه امتیاز را کسب کنیم و در این بازی هم اگر زمین مساعد بود سه امتیاز را می گرفتیم.

بگوویچ در خصوص اینکه آیا این زمین ها در کیفیت فوتبال ایران تاثیر منفی نمی گذارد، گفت: این زمین ها کیفیت فوتبال ایران را خراب می کند و دیدید به دلیل اینکه ما برروی زمین بازی می کنیم اصلا نتوانستیم کار های مد نظر را به نمایش بگذاریم.

مربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تلاشش برای موفقیت فوتبال کشورمان، اظهار داشت: ایران را بسیار دوست دارم و می خواهم به پیشرفت فوتبال ایران کمک کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)