مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: روز جمعه پرسپولیس روز آسانی را نخواهد داشت چرا که ما باید در این بازی پیروز میدان باشیم و با تمام قوا به میدان می‌رویم.

محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا منطقه اصفهان، اظهارکرد: تیم ذوب‌آهن تمرینات بسیار خوبی را برای بازی با پرسپولیس پشت سر گذاشته است و من اطمینان دارم که تیم ما در بازی روز جمعه روز بسیار خوبی را پیش‌رو دارد.

وی به شکست ذوب‌آهن در دو بازی گذشته برابر پرسپولیس اشاره کرد و افزود: بازی جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد و با این وجود بازی بسیار خوبی انجام دادیم و حق ما در آن بازی پیروزی بود چرا که بسیار خوب بازی کردیم، اما روز روز گلر پرسپولیس بود.

مهاجم تیم ذوب‌آهن ادامه داد: شرایط تیم ذوب‌آهن نسبت به دو بازی قبل بسیار بهتر است و اگر صحبت‌های فرهاد کاظمی در زمین درست اجرا شود بازی بسیار زیبایی را از ذوب‌آهن خواهیم دید.

بیاتی‌نیا درباره شرایط تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است در هر کجای جدول که باشد و امسال نیز مهره‌های بسیار خوبی در اختیار داشت که به دلایلی نتوانست نتایج مورد نظر را کسب کند.

وی شرایط جدول لیگ برتر را نیز ارزیابی کرد و درباره تیم‌های در خطر سقوط اظهارکرد: روی کاغذ شرایط ذوب‌آهن از داماش و آلومینیوم بهتر است و با پیروزی بر پرسپولیس راه خود را برای ماندن در لیگ هموار خواهیم کرد. بازی کردن در اصفهان مقابل ذوب‌آهن برای هر تیمی مشکل است و پرسپولیس نیز از آن مستثنا نیست و مطمئن خواهم بود پرسپولیس روز سختی را مقابل ما سپری می‌کند.

بیاتی‌نیا ادامه داد: فرهاد کاظمی همیشه هجومی بازی می‌کند و اگر می‌بینیم تیم ما بد بازی می‌کند یا در دقایق آخر گل می‌خورد به دلیل کم کاری خود بازیکنان است.

وی سبک فرهاد کاظمی را هجومی دانست و افزود: فرهاد کاظمی در بازی‌های اخیر استراتژی گل نخوردن و سپس گل زدن را در دستور کار قرار داده است و امیدواریم بتوانیم در بازی روز جمعه اول خوب دفاع کنیم و بعد گل بزنیم و برای دستیابی به این مهم باید هنگام دفاع، تمام تیم یعنی از من که مهاجم هستم تا دروازبانمان خوب دفاع کنیم و در هنگام هجوم نیز با تمرکز همه تیم حالتی هجومی داشته باشند. امیدوارم طرفداران ذوب‌آهن مثل بازی‌های قبلی از ما حمایت کنند تا بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

همچنین علی جراحکار مدافع تیم ذوب‌آهن به خبرنگار ایسنا گفت: تیم پرسپولیس مقابل ما هدف خاصی را دنبال نمی‌کند چراکه آن‌ها به هدف خود که فینال جام حذفی بوده رسیده‌اند، اما نباید این نکته را در نظر بگیریم که این تیم هنوز پرسپولیس است. هم قسم شده‌ایم تا پرسپولیس را روز جمعه از پیش‌رو برداریم و یک گام بلند برای کنده شدن از انتهای جدول برداریم.

وی افزود: اگر بازیکنان تیم همت کنند و مسولان ذوب‌آهن به داد تیم برسند ذوب‌آهن قطعا در روز جمعه سربلند خواهد بود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: فرهاد کاظمی مربی‌ای بود که با دست خالی ذوب‌آهن را جلو آورده و امروز با مدیریت سعد محمدی شرایط تغییر کرده است و وی دلگرمی خوبی هم به بازیکنان و هم به فرهاد کاظمی داده است.

وی بیان کرد: پیروزی مقابل پرسپولیس کار ما را برای ماندن آسان می‌کند چرا که بازی‌های بعدی ما مقابل نفت و ملوان را نیز هم با روحیه و هم با همت بیشتری دنبال می‌کنیم.

جراحکار افزود: در نیم فصل دوم تعداد بازی‌های بیشتری برای تیم ذوب‌آهن انجام داده‌ام و امیدوارم اگر در مقابل پرسپولیس در زمین بودم بتوانم بهترین بازی را انجام دهم و اگر هم بر روی نیمکت بودم بتوانم تیم را تشویق کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)