پرسپولیس نیوز : باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از حضور پر شور روز چهارشنبه هواداران در مصاف با النصر تقدیر و تشکر کرد.

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است؛ هواداران پرسپولیس یکبار دیگر حماسه‌ای را در فوتبال ایران خلق کردند که تا سال‌ها زبانزد عام و خاص خواهد بود. روز چهارشنبه از روزهای تاریخی و ماندگار باشگاه پرسپولیس شد. روزی که بی‌اغراق جدا از نتیجه بازی به جهت حضور هواداران باعث غرور و افتخار خانواده پرسپولیس و بلکه فوتبال ایران شد.

روزی که به همه ما یادآوری شد با چه دوستداران وفاداری روبرو هستیم. آنچه روی داد خارج از توصیف بود. هواداران پرسپولیس با درک شرایط موجود با حضور در ورزشگاه آزادی و با حمایت از تیم و با حمایت از تیم خود تا آخرین لحظه حادثه بزرگی را رقم زدند که ابعاد آن فراتر از فوتبال بود.

ورزشگاه دیروز صحنه نمایش غیرت و تعصب ایرانی بود. گوهرهای با ارزشی که وقتی احساس می‌شود پای عزت و سربلندی نام ایران در میان است بی‌هیچ مقدمه‌ای به ظهور می‌رسد. مردم و هواداران یکبار دیگر پیش قراول حادثه‌ای بزرگ شدند. پیروزی و شکست همواره در فوتبال وجود دارد. آنچه پرسپولیس به آن می‌بالد چنین رویدادهایی است. اینکه نامش بهانه‌ای برای نمایش غرور ملی می‌شود و این معجزه بزرگ، عشق و فوتبال است که بی‌تردید با عنایت و خواست خدای بزرگ و وفاداری شما هواداران عزیز رقم خورد.

با این حضور پرسپولیس گام بزرگی در مسیر صعود از گروه خود برداشت و وظیفه خود می‌دانیم بابت همه اینها تقدیر و تشکر کنیم. هر چند نمی‌دانیم با چه جملات و عباراتی عمق این قدردانی را نشان بدهیم. آنها که در ورزشگاه بودند با شور و هیجان خود و آنهایی که نتوانستند بیایند با دعا و دل‌شوره‌های خود شیرهای سرخ فوتبال ایران را به سمت پیروزی سوق دادند و بازیکنان غیور و متعصب پرسپولیس با وجود در اختیار نداشتن چند تن از همبازیان خود، چنان با رشادت و غیرت بازی کردند که همگی به آنها افتخار کنیم.

پرسپولیس روز چهارشنبه با حضور صد هزار نفری هواداران رکورد 95 هزار نفری قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا را شکست اما بی‌تردید اگر ورزشگاه آزادی ظرفیت پذیرش بیش از این جمعیت را داشت بالغ بر یکصد و بیست هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا می‌کردند.

در این شرایط تنها می‌توانیم بگوییم آفرین بر این همت، غیرت، بزرگواری و وفاداری شما هواداران. همچنین جا دارد بار دیگر از آقای حسین هدایتی به جهت قبول هزینه‌های بلیت خیل گسترده تماشاگران تشکر و قدردانی کنیم که نقش تعیین کننده‌ای در رقم خوردن این اتفاق بزرگ است. پرسپولیس همواره قدردان حمایت‌های متعصبانه چنین دوستدارانی است. همچنین باید از کمک‌ها و همراهی‌های مسوولان وزارت ورزش، فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال، مسوولان ورزشگاه آزادی، کانون هواداران و زحمتکشان نیروی انتظامی و دیگر عوامل دست‌اندرکار یاد کنیم. بی‌تردید رسانه‌های گروهی نیز در روزهای سخت پرسپولیس کمک شایان توجهی برای تغییر این فضا انجام دادند. همراهی آنها با بخش رسانه‌ای باشگاه که تلاش مجدانه‌ای برای تلطیف شرایط ایجاد احساس امید، شور و هیجان داشتند در کنار همراهی بزرگان تاریخ پرسپولیس و فراخوان‌های آنها در این مسیر بسیار موثر بود.

در یک کلام آنچه روی داد، معجزه با هم بودن و یکی شدن بود که خداوند با جماعت است. ما امیدواریم در ادامه با تقویت این رویه هم رونق ورزشگاه‌ها را شاهد باشیم و هم پاسخ شایسته به اعتماد و حمایت هواداران بدهیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)