باشگاه پرسپولیس، به مناسبت اتمام بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) که با قهرمانی سرخ‌های ایران همراه بود، بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است؛
«بنام خدا»
خداوند بزرگ را شاکریم که بر ما منّت بخشید و قهرمانی را پاداش زحمات تیم قرار داد، لذا حال که مسابقات به اتمام رسیده است نکاتی را یادآور می‌شویم.
۱ ـ پرسپولیس جز یاری خدا و حمایت شما هواداران خوب‌مان سرمایه دیگری ندارد. حمایت جوانانی سراسر شور و احساس. هوادارانی که در هر جایی از میهن عزیزمان، تیم خود را مورد حمایت قرار داده‌اند. به هر شهری که وارد شدیم جدای از استقبال هواداران، از دیگر مردم خوب‌مان نیز جز مهمان‌نوازی و محبت ندیدیم حتی از حامیان تیم‌های رقیب. سپاس به خاطر الطاف بیکران‌تان.
۲ ـ در این دوره از لیگ فرصت حضور خانم‌ها بیشتر از همیشه فراهم شد. از مسوولینی که برای این حضور تلاش کردند و همت نمودند، ممنونیم. به‌ویژه باید سپاس قلبی خود را از بانوان و دخترانی که با حضورشان شور و حماسه آفریدند و موجب رونق بیشتر مسابقات شدند، ابراز داریم.
۳ ـ در پایان این دوره از لیگ، دیگر باره باید بازیکنان خوب و پرتلاش‌مان یاد کنیم. قهرمانی مزد توانایی، غیرت و فداکاری این عزیزان است که عاشقانه تلاش نمودند. در سرما و گرما و در برف و باران تمرین کردند، مردانه جنگیدند و حالی خوش به هواداران هدیه نمودند. قدردان زحمات آنها هستیم.
همچنین از مربیان دلسوز تیم که بی‌وقفه تلاش کردند از آقای یحیی گل‌محمدی که خود را وقف تیم نمود تا اوسمار عزیز که تیم را به سرمنزل مقصود رساند، قدردان زحمات‌شان هستیم.
۴ ـ گرمی مسابقات در گروی حضور جدی تیم‌های رقیب بود که این سرشت فوتبال است. از آنها نیز سپاسگزاریم که هیجان‌آفرینِ این دوره بودند.
۵ ـ ورزش و فوتبال دلخوشی مردم خوب ما است. ما خود را ملزم می‌دانیم برای شادی دلهای شما هواداران تیم و مردم خوبمان تلاش ورزیم و امیدواریم با همت مسوولین امر، سال‌های آینده با امکانات مناسب‌تر ورزشی استعدادهای نوجوانان و جوانان میهن، بیش از پیش به شکوفایی برسد و فرهنگ پهلوانی و نوعدوستی و جوانمردی در کشورمان نهادینه گردد.
هواداران خوب تیم، این قهرمانی، قهرمانی همه ما است. با تلاش و با در کنار هم بودن به رویاهای‌مان عینیت بخشیدیم. دستانمان را در دست هم می‌نهیم، رویاهایمان را می‌سازیم و تا فتح قله‌های رفیع‌تر موفقیت و افتخار با هم خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)