باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای، با قدردانی از تلاش اعضای تیم، حمایت همه جانبه خود را از یحیی گل‌محمدی و سایر اعضای کادر فنی اعلام کرد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است؛

در روزها و شب‌هایی که گذشت، روی تلخ فوتبال را با هم و در کنار هم تجربه کردیم. آن گونه که در هنگامه قهرمانی و خلق افتخارها همراه هم بوده‌ایم اکنون نیز کنار هم خواهیم ایستاد. از بازیکنان و به طور خاص از سرمربی تیم خود حمایت و اعتماد قاطع خویش را اعلام می‌کنیم. هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، به توانمندی و درایت یحیی گل‌محمدی و همکارانش، اعتقاد راسخ دارند و این نیازی به گفتگو ندارد. این حمایت از اصول اساسی باشگاه است.

شب و روز سختی بر همه ما گذشت، اما دیگر به تاریخ پیوست. از آن تجربه کسب خواهیم کرد، برای حرکت و افتخار آفرینی دیگرباره.

همه با هم، دست رد به سینه آنهایی می‌زنیم که در این بحبوحه، برای شکاف بین ارکان این خانواده بزرگ و شایسته ستایش، لحظه شماری می‌کنند.

سرمربی با دانش ما، در روزهای اخیر، بزرگوارانه درباره مسوولیت خویش در قبال ناکامی تیم سخن گفتند و این تفاوت انسان‌ها و تیم‌های اصیل است. تاکید می‌کنیم نه فقط ایشان که همه ما در تیم و باشگاه، بابت این ناکامی خود را در محضر هواداران بزرگ پرسپولیس و مردم شریف ایران مسوول می‌دانیم و با وجود تمام مسائلی که وجود داشت و دارد، قصد نداریم انرژی خود را صرف بیان بعضی واقعیات عیان سازیم. به جای آن، از امروز با درک دقیق‌تری از شرایطی که برای پرسپولیس وجود دارد به دنبال تکرار قهرمانی برای ششمین بار پیاپی در لیگ برتر و حضور قدرتمندتر در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا با فائق آمدن بر مسائل داخلی خواهیم بود.

از هواداران عزیز نیز درخواست می‌کنیم در این لحظات حساس و آینده‌ساز و در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر با حمایت خود به هر شکلی که می‌دانند، سرخپوشان قهرمان ایران را با پشتوانه‌ای قوی‌تر، روانه رقابت‌ها کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)