پرسپولیس نیوز : بیانیه ای در تمرین روز شنبه از سوی عده ای سردسته قرائت شده و توسط هواداران تکرار شد که جای تامل دارد.

مضمون کلی این بیانیه این بود که بازیکنان غیرت ندارند و یا باید در زمین بمیرند(!) یا نتیجه بگیرند.

 

سوال اصلی این جاست چرا همین بازیکنان سال قبل که در تیم قبل از پرسپولیس هستند خوب بازی می کنند، بعد از رفتن از این تیم هم ستاره می شوند و فقط نمی توانند در پرسپولیس عملکرد مناسبی نشان دهند؟

 

کریم انصاری فرد، رضا حقیقی، حسین ماهینی، امیرحسین فشنگچی، مهرداد پولادی، محمد قاضی، سوشا مکانی، امید عالیشاه، رضا نوروزی، قاسم دهنوی، غلامرضا رضایی، میثم نقی زاده، مازیار زارع، محمد نصرتی، جواد کاظمیان، میلاد غریبی، پیام صادقیان و….. چندین و چند بازیکن دیگر همگی غیرتمند بودند و به پرسپولیس که آمدند پشت در ورودی با آمپول غیرت آنها را کشیدند و رگ هایشان را از غیرت خالی کردند که عملکرد مناسبی در این تیم نداشتند؟

 

مگر بازیکنان سایر تیم ها که هر سال قهرمانی می آورند و نتیجه می گیرند از کره ماه می آیند که پرسپولیس دسترسی به آنها ندارد؟ این صحبت ها چیزی جز فرافکنی نیست و مشکل پرسپولیس سیستم حاکم بر  آن است نه عناصر موجود در آن.  سیستم که درست باشد همین بازیکن زیر دست کارلوس کی روش می رود و بدون دریافت پول میلیاردی برای پیراهنش جان می دهد. ظرفیت یک سری بازیکن هم همین است، نمی شود که شما فرناندو تورس را بیاوری توی سرش بزنی و بگویی غیرت داشته باش مثل کریس رونالدو بازی کن! همین.

*حسن مهدوی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)