دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: باشگاه با پول انتقال من پرونده برانکو را بست اما هیچکس اسمی هم از من نبرد؛حتی از من که طلبم را خواستند شکایت کردند،حالا هم کاسه کوزه ناکامی در سوپرجام را سرمن شکستند. آن بیانیه از ذهنم پاک نمی شود. من شایسته این رفتار نبودم اما به حرمت هواداران توافق کردم.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم بواویشتای پرتغال در گفت و گو با سرخ نیوز درباره توافق با باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش گفت: دوست ندارم دلخوری هواداران را ببینم و برای همین به وکیلم گفتم‌ اگر باشگاه پولی ندارد، برو و توافق کن اما یادتان باشد در پروسه انتقال من به آنتورپ ۷۰۰ هزاریورو به پرسپولیس رسید‌ و طلب من باید مدت ها قبل پرداخت می شد. پرسپولیس برای معدود دفعات از ترانسفر بازیکن درامد داشت و من نهایت همکاری را داشتم. همان زمان یک نیم فصل دیرتر به انتورپ رفتم تا تیم بی گلر نماند و ۵۰۰ هزار یورو ضرر کردم چون نخواستم رفتاری داشته باشم که هواداران انتظارش را ندارند.

این دروازه بان‌ ملی پوش در ادامه عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس با پول انتقال من پرونده برانکو که یکی از مهمترین پرونده های تاریخ باشگاه بود را بست اما هیچکس اسمی هم از من نبرد. من شایسته این رفتار نبودم؛ از باشگاه بابت بیانیه تندشان خیلی دلخورم اما به خاطر هواداران توافق کردم. کاش آنقدر معرفت داشته باشند که بابت بیانیه تندشان علیه من، عذرخواهی کنند. این بیانیه ها نه در شان باشگاه بزرگ پرسپولیس است نه من.بنده به خاطر هواداران و درخواست شان حق خودم را نادیده گرفتم و حاضر شدم توافق کنم امیدوارم به تعهدات خود پایبند باشند و اذیتم نکنند.

بیرانوند گفت: تنها احمد گوهری نتوانست قراردادش را ثبت کند که این مسئله هم تاثیری در نتیجه گیری تیم نداشت. او گلر خوبی است اما گزینه فیکس این بازی نبود اما دیدید که چه هجمه ای علیه من ایجاد شد. آنها از باخت ناراحت بودند و کاسه، کوزه ها سر من شکست؛ این بدور از انصاف بود.

بیرانوند در پایان خاطرنشان کرد: این را در نهایت صداقت می گویم که من رضایت دادم و توافق کردم اما از باشگاه بابت ان بیانیه دلخورم. به وکیلم آقای سلیمانی گفتم باشگاه که بازیکنی جذب نکرده، اگر پول ندارند برو توافق کن چون دوست ندارم دلخوری هوادارانی را ببینم که همیشه برایم عزیز بوده و هستند. ضمنا فکر نکنم پنجره پرسپولیس فقط به خاطر شکایت من بسته شد، بدهی های دیگری از جمله شکایت شهرخودرو نیز بود و من اصلا در جریان صادر نشدن کارت بازی گوهری نبودم چرا که در مسیر سفر به پرتغال بودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)