دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این جامی که امروز ما کسب کردیم جام شرافت بود.

دانیال اسماعیلی فر بعد از قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد:ز همه پیشکسوتان و کسانی که ما را حمایت کردند، تشکر می‌کنم و یک تبریک ویژه می‌گویم به یک نفر که امروز جایش خالی است و آن هم یحیی گل محمدی است. او به عنوان یکی پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال ایران، جایش پیش ما خالی است. همه ما برای قهرمانی تلاش کردیم ولی هیچکس به اندازه گل محمدی فداکاری نکرد. همیشه فداکاری به ماندن نیست. برخی اوقات رفتن است و با رفتنش باعث قهرمانی ما شد. این هم بگویم پرسپولیس هیچ وقت برای قهرمانی نمی جنگد بلکه برای حفظ قهرمانی می جنگد.

سروش رفیعی: به خاطر تیم خوب استقلال انگیزه داشتیم

سروش رفیعی عنوان کرد: به هواداران خود تبریک می گویم و به تیم بزرگ و خوب استقلال هم تبریک می گویم. از صمیم قلبم این حرف را می زنم. اگر امروز قهرمان شدیم به خاطر رقابت با تیم خوب استقلال بود، به خاطر آنها انگیزه گرفتیم. مطمئنا جای آقا یحیی و اقا کریم خالی است و آنها هم در این قهرمانی سهم دارند.

گولسیانی: برای بازی امشب ریسک کردم

گولسیانی زننده گل قهرمانی پرسپولیس گفت: من مصدومیتی داشتم اما باید به پرسپولیس امشب کمک می کردم. نکته مهم این است که با این مصدومیت امشب ریسک کردم اما بی نهایت خوشحالم اتفاقی که می خواستیم افتاد. پرسپولیس تیم شماره یک است.

بیرانوند: خدا را شکر که امشب پرسپولیس دشمن شاد نشد

بیرانوند، دروازه بان سرخپوشان گفت: به هواداران عزیز پرسپولیس تبریک می گویم و ممنون خدا هستم که گفتم پرسپولیسی است. چقدر قلب پاکی این مردم و هواداران دارند و چقدر به قهرمانی عادت کردند و امروز دشمن شاد نشدند. اگر امروز این هواداران نبودند نمی شد این مس را برد. این بازی شرافت داشت. همه با شرف بازی کردند. این جامی که الان دست پرسپولیس است جام با شرفی است چون همه تیم ها شرف داشتند و زححمت کشیدند. من قسم خورده بودم با وحید امیری قهرمان می شویم.به پسرم تبریک می گویم که ۱۴ ساله است و ۱۴ تا قهرمانی با پرسپولیس را دیده است.

امیری: هواداران امسال سختی زیاد کشیدند

وحید امیری عنوان کرد: جا دارد تشکر ویژه کنیم از اصحاب رسانه که سنگ تمام گذاشتند و لیگ را به بهترین نحو پوشش دادند. هواداران تیم سختی زیادی کشید و فراز و نشب زیاد داشتیم اما در نهایت آن چیزی که حق مان بود رسیدیم. امیدوارم هواداران از این قهرمانی لذت ببرند و تحفه ناقابلی بود برای آنها.

وی در مورد آینده خود با پرسپولیس تصریح کرد: چیزی که با باشگاه حرف زدیم چون موقعیت حساس بود قرار شد بعد از مسابقات در مورد قرارداد صحبت کنیم. لایق باشیم می مانیم و هر تصمیمی باشگاه بگیرد تابع هستیم.

خدا بنده لو: ۸۵ دقیقه حرص خوردیم

محمد خدابنده‌لو بعد از قهرمانی عنوان کرد: ۸۵ دقیقه حرص خوردیم. خیلی سخت بود و توانستیم قهرمانی را به مردم اهدا کنیم. خیلی خوشحالم روی سکوهای پرسپولیس بودم. در سخت‌ترین شرایط به پرسپولیس آمدم. امیدوارم که بهترین اتفاقات نصیب تیمم شود.

آل کثیر: بازی امشب سخت برای یک لحظه اش بود

آل کثیر، مهاجم پرسپولیس گفت: بازی خیلی سخت بود، سختی برای یک لحظه‌اش بود. استرس زیادی داشتیم. خدا را شکر قهرمان شدیم و شرمنده مردم نشدیم. طبیعی است مس رفسنجان بهترین بازی خود را انجام دهد ولی با گل گولسیانی برنده شدیم. دست هواداران درد نکند و به آنها تبریک می‌گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)