علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس به موفقیت این تیم در لیگ بیست و سوم ایمان دارد.

علیرضا بیرانوند که در فصل جدید و به دلیل غیبت‌های مقطعی امید عالیشاه و وحید امیری بیش از پیش بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو می‌بندد، امشب میهمان یک برنامه تلویزیونی به مناسبت شب یلدا بود.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در بخشی از صحبت‌های خود و در پاسخ به مجری برنامه که معتقد بود پرسپولیس حال و هوای خوبی ندارد، اظهار کرد: چرا ندارد؟ اگر یادتان باشد، سال گذشته هم شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم خوب نبود و در فاصله 7-8 هفته به پایان مسابقات، ۷ امتیاز اختلاف با صدرنشین لیگ داشتیم. به نظر من حال و هوای باشگاه پرسپولیس و هواداران پرسپولیس خیلی خوب است.

بیرانوند تصریح کرد: این اتفاقات بخشی از فوتبال است. به عنوان مثال، منچسترسیتی در شش بازی آخر خود تنها یک برد کسب کرده است.

او در ادامه گفت: همانطور که می‌دانید، چند بازیکن تاثیرگذار ما مصدوم شدند. انتظارات مردم و هواداران پرسپولیس از ما خیلی زیاد است و ما هم این موضوع را قبول داریم. پرسپولیس همیشه باید مدعی باشد. هواداران این را می‌دانند و به جایگاه فعلی پرسپولیس عادت ندارند. به هواداران حق می‌دهم و مطمئن باشید دوباره به جایگاه اصلی خودمان که صدر جدول است بازمی‌گردیم.

بیرانوند در خصوص امیدواری پرسپولیسی‌ها به قهرمانی در لیگ بیست و سوم، افزود: هواداران به من می‌گویند ما هنوز امید داریم و من هم به آن‌ها گفتم شما حتی فصل قبل که امیدی به قهرمانی نداشتید ما قهرمان شدیم، حالا که امید دارید دیگر اصلا نباید شک کنید.

دروازه‌بان پرسپولیس در پایان گفت: چند بازی مساوی کردیم و چند امتیاز از مدعیان عقب افتادیم اما امیدوارم در ۳ بازی باقی‌مانده تا پایان نیم‌فصل، بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)