گلر تیم ملی از شرایطش در آستانه آغاز مینی کمپ تیم ملی صحبت کرد.

علیرضا بیرانوند که دقایقی قبل برای حضور در مینی کمپ تیم ملی در هتل المپیک حاضر شد در گفت‌وگویی درباره این اردو گفت: صد درصد خوب است. با توجه به اینکه به جام جهانی نزدیک هستیم، با شرایط تمرینی که آقای کی‌روش در نظر دارد، بهترین ریکاوری را اینجا انجام می‌دهیم.

او ادامه داد: پیش از این هم در باشگاه خودمان ریکاوری خوبی انجام می‌دادیم اما اینجا بهترین ریکاوری را انجام می‌دهیم و تا جایی هم که آقای کی‌روش بتواند، بازیکن مصدوم را تحویل باشگاه‌ها نمی‌دهم؛ کلا در جیم و استخر و سونا هستیم و کارهای کمر و شکم و شنا را انجام می‌دهیم و فیلم بازی‌های خودمان را می‌بینیم تا دیسیپلین لازم را به دست بیاوریم.

بیرانوند افزود: این اردوها ما را وارد شرایط جام جهانی می‌کند و همیشه حس خوبی برایمان دارد. احساس می‌کنیم به جام جهانی نزدیک‌تر شده‌ایم و خودمان را آماده‌تر می‌کنیم. همین که بچه‌ها و فیلم‌های بازی را می‌بینیم و کارهای تاکتیکی مدنظر را در جلسات، نگاه می‌کنیم، می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: خدا را شکر شرایط خیلی خوب است؛ خیال هواداران و مردم عزیز هم راحت باشد. با برنامه‌ای که آقای کی‌روش بعد از بازی با اروگوئه برای من چید توانستم بهتر از قبل باشم. می‌بینید که بدون درد برای پرسپولیس بازی می‌کنم و اینجا هم آقای کی‌روش به تمام پزشکان و کادر درمانی سپرده تا بیشتر روی من کار کنند تا انشاءالله مشکلی نداشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)