دروازه‌بان تیم فوتبال نفت گفت: ما دوست داشتیم در فینال با پرسپولیس بازی کنیم زیرا برای این بازی تماشاگر بیشتری به ورزشگاه می‌آمدند.

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با فارس، در خصوص راهیابی نفت به فینال جام حذفی اظهار داشت: به قول منصوریان ما برای 3 جام می‌جنگیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم به این موفقیت دست یابیم. بازی سختی مقابل پدیده داشتیم و 120 دقیقه نفس‌گیر را مقابل این تیم سپری کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم پدیده فشار زیادی روی دروازه‌ ما آورد و باد هم به ضرر ما بود در واقع ما یک نیمه به حریف جنگیدیم و یک نیمه با باد. پدیده تماشاگران خوبی داشت سرانجام توانست به گل تساوی برسد. پس از آن ما موقعیت‌هایی داشتیم که به گل تبدیل نشد تا ضربات پنالتی تکلیف تیم برنده را مشخص کند.

دروازه‌بان نفت در خصوص رویارویی با تیم ذوب‌آهن در دیدار فینال تصریح کرد: نفت تیم جوان و مربی خوبی دارد. ما دوست داشتیم با پرسپولیس بازی کنیم نه به خاطر مسائل حریف بلکه به خاطر اینکه جذابیت بازی بیشتر می‌شد. به هر حال وقتی مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم تماشاگر بیشتری به ورزشگاه می‌آید. هم اکنون بازی در شهر بی‌طرف برگزار می‌شود که به نظرم باید در شهری باشد که تیم لیگ برتری ندارد. امیدوارم ما مزد زحمات خود را بگیریم. پیش از بازی فینال باید در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم که امیدوارم بتوانیم به مرحله گروهی صعود کنیم.

بیرانوند در مورد اینکه دیدار فینال در خرداد ماه برگزار می‌شود و این فاصله به تیم لطمه‌ای نمی‌زند، گفت: ما هم اکنون دیگر به فینال فکر نمی‌کنیم و فقط خوشحالیم که بازی فینالی در راه است. هم اکنون به بازی راه‌آهن فکر می‌کنیم که می‌خواهیم با پیروزی به تعطیلات لیگ برویم و صدر جدول را حفظ کنیم. امیدوارم با جذب بازیکنان در این مدت بتوانیم شرایط بهتری را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه منصوریان اعلام کرده قهرمانی جام حذفی را به بیرانوند اهدا خواهد کرد، تاکید کرد: این نظر لطف علی‌آقاست. تمامی بچه‌ها زحمت کشیدند و من هم وظیفه‌ام را انجام دادم. خدا را شاکرم سهم کوچکی در این قهرمانی داشته باشم و بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

بیرانوند در مورد اینکه تنها یک پنالتی را روز گذشته توانست دریافت کند،‌ گفت: من تنها یک پنالتی خلاف جهت رفتم اما در سایر پنالتی‌ها به سمت توپ رفتم اما موفق به دفع آنها نشدم. من شنیده بودم که مربی حریف به بازیکنان گفته بود که دست‌های بیرانوند بلند است و به همین دلیل توپ را به بالای دروازه بزنند. به همین دلیل دایوهایی که داشتم بلند بود تا به توپ برسم و همین موضوع باعث شد تا وقتی بدنم به زمین برسد توپ‌هایی که روی زمین بود از زیر دستم در برود. به هر حال من می‌توانستم دو سه پنالتی را بگیرم اما خوشحالم که تیمم در پایان پیروز میدان شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)