دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس برای عقد قرارداد جدید راهی ساختمان این باشگاه شد.

بیرانوند بعد از این صحبت‌ها از تصمیم خود برای همکاری با آبی‌پوشان منصرف و عملاً توافق با باشگاه استقلال منتفی شد. البته این وساطت برای دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس هم رضایتبخش است، چرا که پنج میلیارد تومان از مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کرد. ضمن اینکه سنگربان سرخپوشان راضی شد که امروز عصر جهت مذاکره راهی باشگاه پرسپولیس شود.

خودروی حامل او و وکیلش، مصطفی سلیمانی، در میدان منتهی به ساختمان باشگاه پرسپولیس، در محاصره هواداران پرسپولیس قرار گرفت و آنها برای دقایق طولانی در این محدوده گرفتار شدند..

هواداران پرسپولیس که از حضور بیرانوند به شور و شعف آمده بودند، با شعار «گلر ارتش سرخ، علی بیرانوند…» این دروازه‌بان را مورد تشویق قرار دادند.

در عین حال وکیل بیرانوند از هواداران می‌خواست تا راهی را برای حرکت خودرو باز کنند و بیرانوند بتواند از میدان پرسپولیس عبور کند.

اتومبیل ۲۰۷ حامل بیرانوند نیز پس از رو به رو شدن با این هواداران، به سمت دیگری رفت اما او وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس نشد.

این در شرایطی است که در این لحظات رضا درویش نیز در ساختمان پرسپولیس حضور نداشت تا بیرانوند برای جلسه با مدیرعامل سرخ‌پوشان راهی باشگاه شود.

حال باید دید در ساعات آتی چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)