دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: به قول قلعه‌نویی فقط تا قبل از تمرین فردا خوشحال هستیم و بعد از آن برای بازی نیمه نهایی تمرکز می‌کنیم.

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: همانطور که قبل از بازی گفتم حیف است که یکی از این دو تیم حذف شود. خوشحالم که در این جام ماندیم و تیم ژاپن که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود به کشورش بازگشت. امیدوارم خوشحالی ما فقط تا امشب باشد و به قول قلعه‌نویی تا قبل از تمرین فردا خوشحال باشیم و بعد تمرکز کنیم و به فکر بازی بعد باشیم که می‌تواند ما را به فینال ببرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بین دو نیمه امیدوار به بازگرداندن نتیجه بوده است یا نه، گفت: اصلاً شک نکنید، انرژی که من در رختکن دیدم را شاید باور نکنید. ما فقط به مردم‌مان فکر می‌کردیم و می‌دانستیم آنها انتظار دارند. بعد از گلی که خوردیم 10 دقیقه عالی بازی کردیم؛ بعد از آن به خودمان باور داشتیم که می‌توانیم به این تیم گل بزنیم و حتی شکست‌شان دهیم. شاید هر تیم دیگری جای ما بود بعد از گل تساوی عقب می‌کشید، اما این اتفاق برای ما نیفتاد و یک نیمه کاملاً یکطرفه بود. دست تک تک بچه‌ها را می‌بوسم و نشان دادند لیاقت‌شان این است که دست پُر به ایران بازگردند.

دروازه‌بان تیم ملی درباره اینکه راز پیروزی تیم ایران چه بوده است، تصریح کرد: راز پیروزی ما همدلی بود. با قلب‌مان و برای پرچم کشورمان بازی کردیم. می‌دانستیم ژاپن بازیکنان بزرگی دارد، اما ما هم بازیکنان بزرگی داریم و با قلب‌مان بازی کردیم.

بیرانوند راجع به شانس قهرمانی تیم ایران عنوان کرد: ما از روز اول آمدیم که هفت بازی انجام دهیم. تا الان پنج بازی انجام دادیم و ان‌شاءالله دو بازی دیگر هم انجام می‌دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)