پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تقدیر از مربیان سابقش عنوان کرد دیده شدن و اوج گرفتن طی سال‌های اخیر را مدیون یحیی گل‌محمدی است.

علیرضا بیرانوند پس از 9 سال حضور در رده‌های پایه و بزرگسالان نفت تهران و درخشش در این تیم به پرسپولیس پیوست تا بتواند استعدادهای خود را بیش از پیش به نمایش بگذارد.

او در چهار فصل اخیر جزء نفرات لیگ برتری نفت تهران بود اما در لیگ سیزدهم و زمان سرمربیگری یحیی گل‌محمدی از هفته هشتم تا پایان فصل درون دروازه قرار گرفت و موفق به ثبت 11 کلین شیت شد تا نشان دهد در عین جوانی، دروازه‌بان با استعدادی است.

بیرانوند حالا که به پرسپولیس آمده و به تیم ملی نیز رسیده است در پیامی از تمام مربیانش تقدیر کرد و نوشت:
«می‌خواهم تشکر ویژه کنم از کسانی که توی زندگی ورزشیم خیلی موثر بودن، من جمله آقای یحیی گل محمدی که شاید دیده شدنم و اوجم رو مدیون ایشونم، آقای فرکی توی دوسالی که باهاش کار کردم مردانگی و صداقت رو ازش یاد گرفتم، آقای ابراهیم‌زاده که یکی از فنی‌ترین مربی‌های ایرانه و نقش بسزایی توی فوتبالم داشت و ان‌شاالله که هرچه زودتر با یه تیم خوب کلاس فنی رو به فوتبال ایران و آسیا نشون بده و همچنین آقای منصوریان که طی ٤سال تیم ملی امید بهم کمک کرد و تونستیم نتایج خوبی بگیریم و دوسال در تیم نفت که تونستیم سهمیه آسیا رو کسب کنیم و علی آقای دوستی که ایشون هم طی سه سالی که در تیم ملی جوانان در خدمتشون بودم تجربیات زیادی کسب کردم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)