پرسپولیس نیوز : دروازه بان نفت تهران می‌گوید با وجود توافق این باشگاه با باشگاه پرسپولیس بر سر انتقالش در صورتی که سرمربی نفت اجازه ندهد به پرسپولیس نخواهد رفت.

علیرضا بیرانوند درباره صحبت‌های علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه رضایت خود را جهت انتقال بیرانوند به پرسپولیس اعلام نکرده گفت: من در کیش که بودم با علی منصوریان صحبت کردیم. من از او خواهش کردم که اجازه بدهد تا به پرسپولیس بروم و دیده بشوم. اما آقای منصوریان شدیدا با انتقال من به پرسپولیس مخالف بود. در نهایت به من گفت زمانی که به تهران آمدی بیا تا ببینمت.

وی افزود: من از علی منصوریان عذرخواهی می کنم که امروز با او تماس نگرفتم و فکر می کردم خودشان با من تماس می گیرند تا به دیدارشان بروم.

او در باره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: زمانی که آقای اسحاق مسئول نقل و انتقالات باشگاه نفت به من گفتند که باشگاه پرسپولیس بر سر انتقال من توافق کرده اند من فکر کردم که آقای منصوریان رضایت خودشان را اعلام کرده‌اند و به همین خاطر به باشگاه پرسپولیس رفتم تا درباره نحوه همکاری‌ام با آن‌ها و بستن قراردادم صحبت کنم. زمانی که مسئولان باشگاه نفت با آن‌ها با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدند فکر می کردم که علی منصوریان از این موضوع رضایت دارد اما همین‌جا قویا اعلام می کنم تا زمانی که علیرضا منصوریان رضایت ندهد و از من راضی نباشد حتی اگر باشگاه نفت با پرسپولیس توافق کند من به پرسپولیس نمی روم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: با این شرایط که آقای منصوریان راضی به انتقال من نیستند فکر می کنم حضورم در پرسپولیس منتفی باشد البته اگر در روزهای آینده علیرضا منصوریان رضایت خود را اعلام کند باز هم با باشگاه پرسپولیس مذاکره می کنم.

بیرانوند در پایان خاطرنشان کرد: فردا به دیدار علیرضا منصوریان می روم تا درباره حضورم در تیم پرسپولیس با او صحبت کنم. باز هم تاکید می کنم اگر او راضی به این انتقال نباشد مطمئنا به پرسپولیس نخواهم رفت. من نسبت به علیرضا منصوریان تعهد اخلاقی دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)