پرسپولیس نیوز : دروازبان نفت تهران گفت: به خدا من اهل بازارگرمی نیستم اگر بودم به خاطر پرسپولیس بی خیال یک میلیارد و چهارصد میلیون نفت نمی شدم تا با 200 میلیون پرسپولیسی شوم.

علیرضا بیرانوند درباره منتفی شدن پیوستنش به پرسپولیس طبق گفته منصور قنبرزاده اظهار داشت: من هیچ اطلاعی ندارم ولی تا روشن شدن تکلیفم نه در تمرین نفت حاضر می شوم و نه در اردوی ترکیه حاضر خواهم شد.

وی در ادامه افزود: حالا که قرار است در نفت بمانم و قراردادم را ثبت کرده اند؛ باید 50% درصد از قراردادم را بدهند. همه بازیکنان نزدیک به 40%پولشان را گرفته اند ولی من تنها 15% دریافتی داشته ام. مسئولان باشگاه نفت زرنگی کرده اند. حالا هم باید پول من را بدهند. پولم را بدهند مشکلی برای ماندن ندارم.

دروازبان تیم ملی ایران در ادامه به ماندنش در دوراهی اشاره کرد و گفت: الان در دوراهی عجیبی هستم. نفت می خواهد به ترکیه برود و پرسپولیس هم اردویش به زودی آغاز خواهد شد و من نمی دانم باید چه کار کنم. متاسفانه بندی که بازیکن در صورت نگرفتن 50% از قراردادش تا نیم فصل می توانست از تیمش جدا شود؛ برداشته شده است و کاری نمی توانم بکنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: الان هواداران به صفحه من حمله کرده اند. به خدا من اهل بازارگرمی نیستم. اگر بودم به خاطر پرسپولیس بی خیال یک میلیارد و چهارصد میلیون نفت نمی شدم تا با 200 میلیون پرسپولیسی شوم.الان همه چیز برای من بد شده است.

دروازبان جوان تیم نفت درباره ملاقاتش با منصوریان گفت: دو روز است که هر چه تماس می گیرم علی آقا جواب نمی دهد و نتوانستم با او صحبت کنم. در شرایط بسیار بدی به سر می برم.

بیرانوند در پایان اذعان داشت: امیدوارم هر اتفاقی می افتد سریع تر رخ دهد. اصلا وضعیت مناسبی ندارم و آینده فوتبالی من در خطر افتاده است. نفتی ها می خواهند بمانم؛ 50% پولم را بدهند. در غیر این صورت تصمیم دیگری خواهم گرفت. هواداران پرسپولیس هم بدانند من مقصر نیستم و کاری از دست من ساخته نیست. خبردارم پرسپولیسی ها گفته اند؛ قنبرزاده اطلاع داده با بیرانوند تمام می کنیم و از این حرف ها. فقط برایم دعا کنید.

 

 بیرانوند قرارداد داردونمی تواند سرتمرین نیاید/حرفهای او درست نیست

سرپرست تیم نفت تهران گفت: اینکه بیرانوند گفته در تمرینات نفت شرکت نمی کند زیبنده این بازیکن ملی پوش نیست.

رحیم ایرانیان  درباره صحبتهای بیرانوند و گله گذاری هایش نسبت به دریافتی اندک در فصل جاری نسبت به هم تیمی هایش و اینکه عنوان کرده تا قبل از دریافت حق و حقوقش در تمرینات شرکت نمی کند و به اردوی ترکیه هم نخواهد رفت اظهار داشت: بلیط پرواز برای او تهیه شده است و حتما ر تمرینات هم شرکت می کند. بیرانوند شاید الان کمی ناراحت باشد ولی این که این حرف ها را بر زبان بیاورد صحیح نیست.

وی ادامه داد: بازیکنی که با باشگاه قرارداد دارد نمی تواند بگوید که در تمرینات شرکت نمی کند و یا تمرد از همراهی تیم در سفر های داخلی یا خرجی فقط به ضرر خودش خواهد بود. لذا من حتم دارم که بیرانوند هم در تمرینات شرکت می کند و هم همراه ما به اردوی ترکیه خواهد آمد. این رفتارها زیبده یک بازیکن ملی پوش نیست و از طرفی باشگاه هم این بازیکن را به حال خود رها نمی کند.

سرپرست تیم نفت اضافه کرد: باشگاه مشکلات بازیکنان خود را درک می کند و قطعا به زودی مشکل این بازیکن را هم برطرف خواهد کرد تا بیرانوند از این نظر هم دغدغه ای نداشته باشد.

ایرانیان در پاسخ به این موضوع که آیا مشکلات ابتدای دو فصل اخیر در راه استقلالی نشدن بیرانوند و حالا پرسپولیسی نشدنش باعث افت روحی اش نخواهد شد توضیح داد: من دیشب با او حرف زدم و در ادامه مسیر هم باید باز هم با این بازیکن صحبت بشود تا از نظر روحی لطمه ای به او وارد نگردد. ما در ادامه مسیر باقیمانده تا پایان لیگ به این بازیکن مان نیاز داریم و باید او را از نظر روحی در شرایط خوبی در اختیار داشته باشیم.

سرپرست نفت وقتی متوجه ناراحتی بیرانوند از حمله طرفداران استقلال و پرسپولیس به صفحه اینستاگرامش شد گفت: این مشکل برای علیرضا منصوریان هم رخ داد و خیلی ها از او می خواستند که کار انتقالش به پرسپولیس را هموار کند و یک عده هم عکس آن را می خواستند و همه این مشکلات در این دو، سه روز اخیر برای ما بوجود آمده است. البته این را می دانیم که به مرور زمان این مسایل هم از ذهن می رود و فقط باید کمی صبور باشیم. خود من هم در محل کارم توسط همکارانم در دوراهی اجازه بدهید و ندهید گیر افتاده بودیم و هنوز هم با مردم که رودررو می شویم این حرف ها مطرح می شود.

ایرانیان در پایان گفت: امروز هم در تمرین با بیرانوند صحبت خواهد شد و پس از آن نیز تیم را برای اردوی ترکیه در منطقه آنتالیای ترکیه آماده می کنیم که یکشنبه عازم این کشور شویم و در آن مدت هم دو بازی دوستانه برگزار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)