پرسپولیس نیوز: بیرانوند از دستاورد جدیدش خوشحال است.

علی‌رضا بیرانوند، سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس از انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن آسیایی تاریخ جام‌جهانی توسط نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یک اتفاق مثبت نام برد.

این روزها در صفحات رسمی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نظرسنجی‌های مختلفی برگزار می‌شود که در تمامی آنها بازیکنان ایرانی پیشتاز هستند و این نشان از علاقه فراوان و اهمیت ورزش فوتبال بین ایرانی‌هاست. در یکی از مهم‌ترین این نظرسنجی‌ها سایت رسمی AFC اقدام به انتخاب بهترین بازیکن آسیایی تاریخ جام‌جهانی کرد که در این لیست نام نفراتی مثل کیسوکه هوندا از ژاپن، پارک‌جی‌سونگ از کره‌جنوبی، سامی الجابر، تیم کیهیل و علیرضا بیرانوند از کشورمان به چشم می‌خورد.

بیرانوند که برایش مهم بود این عنوان را کسب کند بارها در گفت‌وگوهایش با رسانه‌ها اعلام کرده بود این یک مساله ملی است و چون او تنها نماینده کشورمان در این نظرسنجی است نباید به این موضوع رنگی نگاه کنیم و از هواداران تمامی تیم‌های لیگ برتری خواست که به او رای بدهند.

او در این باره گفت: خیلی خوشحالم که این عنوان به یک بازیکن ایرانی رسید و اگر جای خودم بازیکن دیگری هم کاندیدا بود و پیروز می‌شد، قطعا همین حس و حال را داشتم.

او ادامه داد: برایم مهم بود که این عنوان را کسب کنم چراکه این نظرسنجی توسط سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده بود و قطعا نتیجه‌اش ماندگار خواهد بود. من از تمام کسانی که در این نظرسنجی به من رای دادند و موجب این شدند افتخار دیگری برای کشورمان به دست بیاید، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم با بازی‌های درخشانم در آینده چه در تیم‌ملی و چه در تیم باشگاهی‌ام، پاسخ محبت آنها را بدهم.

بیرانوند خاطرنشان کرد: مطمئن هستم به غیر از هواداران پرسپولیس که همیشه به من لطف داشتند و در تمامی شرایط من را حمایت کردند، خیلی از نفراتی که پرسپولیسی هم نیستند به‌خاطر نام ایران به من رای داده‌اند و جا دارد به ‌خاطر نگاه ملی این نفرات هم از آنها تشکر کنم. این عنوان بیشتر از ۱۰ توپ طلا می‌ارزد. امیدوارم بتوانم با درخشش در آینده پاسخ محبت مردم کشورم را بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)