دروازه‌بان پرسپولیس از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده است.

پیش از دیدار رفت تیم ملی ایران و ترکمنستان علیرضا بیرانوند به پزشکان اعلام کرده از ناحیه مچ دست دچار مشکل شده و احساس درد می کند اما بعد از عکسبرداری اولیه مشخص شد دست وی مشکل چندانی ندارد.

پیش از دیدار با ترکمنستان بیرانوند به کادرپزشکی اعلام می کند از ناحیه مچ احساس درد دارد که کادرپزشکی تیم ملی با عکسبرداری به بیرانوند اعلام می دارند که این مشکل جدی نیست و او در بازی رفت به میدان می رود که این موضوع موجب تشدید درد او می‌شود اما عکسبرداری ثانویه صورت نگرفته و کادر پزشکی تیم ملی به بیرانوند اعلام می‌کند که این مصدومیت جدی نیست و با استراحت بهبود خواهد یافت.

شدت مصدومیت و مدت دوری بیرانوند هنوز مشخص نشده و او از دست خود ام‌آر‌آی گرفته و منتظر اظهار نظر دقیق تیم پزشکی پرسپولیس است اما احتمالا بازی با گل‌گهر در هفته بیست و دوم را از دست خواهد داد. نظر نهایی دکتر علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس امشب اعلام خواهد شد.

این بازیکن روز گذشته از MRI داد و قرار است امشب پاسخ عکس وی مشخص شود که میزان آسیب دیدگی این بازیکن به چه اندازه است. بیرانوند در تمرینات روزهای اخیر در برنامه های تخصصی گلری شرکت نکرده و تنها تمرینات سبک انجام می دهد و با این حساب این بازیکن به دیدار با گل گهر سیرجان نخواهد رسید مگر اینکه وی بخواهد با آسیب دیدگی و بدون تمرین گلری بازی کند اما میزان آسیب دیدگی دقیق وی به زودی مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)