پرسپولیس یک مرحله جلوتر از استقلال

مرجع خبری پرسپولیس: قرعه کشی بیست و چهارمین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز برگزار شد که دو تیم استقلال و پرسپولیس در صورت پیروزی برابر رقیبان خود تنها در فینال این مسابقات با یکدیگر روبرو خواهند شد.

 

قرعه کشی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با حضور عزیزالله محمدی، رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، جمعی از نمایندگان باشگاه‌ها و … در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.


براین اساس 79 تیم شامل باشگاه‌های لیگ برتر، لیگ دسته اول و قهرمان استان‌ها از روز 16 مهرماه در مراحل مختلف جام حذفی به میدان خواهند رفت.

چهار تیم از 18 تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور از مرحله یک شانزدهم نهایی وارد مسابقات جام حذفی می شوند و دیگر تیم‌های لیگ برتری نیز در مرحله یک هشتم نهایی در جام حذفی حضور پیدا می کنند.

 

در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی استقلال تهران در همدان به مصاف پاس این شهر می رود و در تهران نیز تیم راه آهن شهرری میزبان صنعت نفت آبادان است.

 

از نکات جالب توجه در قرعه کشی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور احتمال رویارویی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دیدار فینال این دوره از مسابقات است. دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن نیز در صورت برتری مقابل حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی به ترتیب با پرسپولیس و استقلال دیدار می کنند، البته در صورتی که سرخابی‌های پایتخت موفق به شکست حریفان خود شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)