مدیرعامل پرسپولیس یک ماه قبل قول داد قرارداد ستاره‌های این تیم تمدید می‌شود.

پرسپولیس این روزها وارد چالش بزرگی شده و هواداران این تیم اصلا از عملکرد مدیران باشگاه در نقل و انتقالات رضایت ندارند. پرسپولیس هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفته ولی تا دلتان بخواهد ستاره از این تیم جدا شده است. مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی از پرسپولیس جدا شدند و بیرانوند هم در آستانه جدایی قرار دارد. تنها 3 بازیکن قراردادشان را تمدید کردند و اوضاع برای تیم قهرمان ایران به بدترین شکل ممکن پیش می‌رود.

این درحالیست که درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس قبل از پایان لیگ برتر مدعی شده بود که همین روزها قرارداد ستاره‌های این تیم را تمدید خواهد کرد. وعده ای که عملی نشد و 4 ستاره تاثیرگذار این تیم جدا شدند. خبری از تمدید نبود و فقط بازیکن هایی در تیم ماندند که خودشان دوست داشتند قراردادشان را تمدید کنند و آن‌ها تحت هر شرایطی قراردادشان را تمدید می‌کردند. او حتی در برنامه زنده فوتبال برتر خبر از جذب دو بازیکن جدید داد، دو بازیکن با گذشت یک ماه و نیم هیچ خبری از آنها نیست!

پرسپولیس تا به امروز نقل و انتقالات را به رقبا باخته و نمره منفی در کارنامه مدیریتی باشگاه به ثبت رسیده است. حتی اگر طی روزهای باقی مانده باشگاه با یک حرکت انتحاری چند ستاره برای پرسپولیس جذب کند و ناکامی این روزها را جبران کند هم صرفا خلاء های ایجاد شده در ترکیب پرسپولیس جبران شده و خبری از تقویت و البته هماهنگی آنها نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)