بال ولزی تاتنهام در حالی رسما به رئال پیوست که رقم قراردادش هنوز نامعلوم است.

به گزارش تسنیم ، سرانجام پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان بین دو باشگاه رئال‌مادرید و تاتنهام، طرفین شب گذشته (یکشنبه) برای انتقال گرث بیل، هافبک کناری اسپرزها به توافق نهایی رسیدند.

جادوگر ولزی تاتنهام که رقم قراردادش فاش نشده است به مدت 6 سال در خدمت مادریدی‌ها خواهد بود. دستمزد سالیانه این بازیکن 24 ساله در رئال 10 میلیون یورو تخمین زده می‌شود و بیل امروز (دوشنبه) پس از تست‌های پزشکی که در مادرید انجام می‌دهد، به طور رسمی به هواداران معرفی خواهد شد.

رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند، بال کناری تاتنهام در ازای 101 میلیون یورو به رئال پیوسته ولی رسانه‌های اسپانیایی معتقدند این انتقال با 91 میلیون یورو صورت گرفته تا رکود گران‌قیمت‌ترین انتقال تاریخ فوتبال همچنان با 96 میلیون یورو در اختیار کریستیانو رونالدو باشد که در سال 2009 از منچستریونایتد به جمع کهکشانی‌ها ملحق شد.

گرث بیل هم با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی باشگاه تاتنهام گفت:  مایلم از باشگاه، مدیریت باشگاه، هیئت مدیره، کارکنان، مربیان، بازیکنان و هواداران فوق‌العاده تاتنهام تشکر کنم. امیدوارم هواداران تاتنهام نیز از فرصت فوق‌العاده‌ای که در دوران حرفه‌ای‌ام برایم پیش آمده را درک کرده باشند.

وی افزود: مطمئن نیستم که زمان مناسبی برای جدایی از تاتنهام، جایی که بهترین بازی‌های دوران حرفه‌ای‌ام را در آن انجام دادم، باشد. خیلی از بازیکنان از باشگاه مورد علاقه‌شان در دوران کودکی‌شان صحبت می‌کنند ولی صادقانه می‌توانم بگویم که رویایم تحقق یافت.

هافبک تیم ملی فوتبال ولز تصریح کرد: تاتنهام برای همیشه در قلب من جای خواهد داشت و اطمینان دارم  آنها این فصل به موفقیت خواهند رسید. از حالا به دنبال این هستم تا با بازی کردن برای رئال فصلی جدید از دوران حرفه‌ای‌ام را رقم بزنم.

گرث بیل فصل گذشته در 33 بازی که در لیگ برتر به میدان رفت  21 گل به ثمر رساند و در نهایت از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به عنوان بهترین بازیکن فصل جزیره انتخاب شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)