بال ولزی تاتنهام سرانجام سکوتش را شکست و اعتراف کرد دوست دارد در لالیگا بازی کند.

گرث بیل اعلام کرد مایل است حرفه بازیگری را در دیگر لیگ‌های فوتبال اروپا نیز تجربه کند و در میان این لیگ‌ها لالیگا را به عنوان لیگی که برای او بهترین است، توصیف کرد.

بیل اظهار داشت: من فوتبال اسپانیا را به سایر لیگ‌ها ترجیح می‌دهم. بازی تیم‌های این لیگ بسیار فنی است. آنها به خوبی حفظ توپ می‌کنند. هرگاه که تاتنهام در این سال‌های اخیر برابر یکی از تیم‌های اسپانیایی بازی کرده است، کارش سخت بوده است. مسلما من دوست دارم در آینده بازی در دیگر لیگ‌ها را هم تجربه کنم.

تاتنهام در فصل گذشته به رده‌ای بهتر از پنجمی دست پیدا نکرد و این بدان معنا است که بیل فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را ندارد. او در مصاحبه‌ای که اخیرا با نشریه اسکیره انجام داد،‌ اعتراف کرد که این رقابت‌ها چقدر برایش ارزشمند است و با این جمله آتش شایعه جدایی‌اش از سفیدپوشان لندن را شعله‌ورتر کرد.

بیل افزود: زمانی که در لیگ برتر برابر یک تیم سطح پایین‌تر بازی می‌کنید، آن تیم مدام در لاک دفاعی فرو می‌رود اما در لیگ قهرمانان اروپا تمام تیم‌هایی که حضور دارند تیم‌هایی هستند که به کسب پیروزی عادت دارند و به همین دلیل اغلب هجومی‌ بازی می‌کنند. بازی در لیگ قهرمان بازی در محوطه‌های جریمه است.

ستاره ملی پوش تاتنهام در خاتمه تصریح کرد: اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردم مانند سایر هم‌تیمی‌هایم بیشترین چیزی که برایش ذوق و شوق داشتم شنیدن سرود رقابت‌ها بود. چیزهایی مثل این سرود هستند که لیگ قهرمانان را خاص می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)