مرجع خبری پرسپولیس : آزمايش دوم هروه اوسال، مهاجم آفريقايي تيم پرسپوليس مثبت اعلام شد و حكم اخراج وي به زودي از سوي باشگاه پرسپوليس صادر مي شود.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس نتيجه‌ آزمايش دوم هروه اوساله توسط زرينه، پزشك تيم پرسپوليس براي مسئولان باشگاه مثبت اعلام شد. زرينه اعلام كرد كه اوساله مبتلا به بيماري  هپاتيت از نوع وخيم B است.

 

نتيجه اين آزمايش ساعت 22 شب 17 مرداد اعلام شد و با مشخص شدن دومين آزمايش اوسال‌ باشگاه پرسپوليس به زودي حكم اخراج اين مهاجم آفريقايي را صادر مي كند. اوسال با پرسپوليس قرارداد رسمي دارد و باشگاه پرسپوليس براي خروج نام وي از ليست اين تيم از سازمان لیگ درخواست کرده است .

 

پرسپوليس تا نيم‌فصل حق ندارد به جاي اوسال بازيكن جذب كند

 

 

سازمان ليگ اعلام كرد تيم فوتبال پرسپوليس تا نيم فصل حق ندارد به جاي مهاجم خارجي و بيمارش بازيكن بگيرد. عزيز محمدي؛ رئيس سازمان ليگ  در مورد درخواست باشگاه پرسپوليس براي جذب يك بازيكن ديگر به جاي اوسال؛ مهاجم اهل بوكينافاسو خود اظهار داشت: پرسپوليس تا نيم فصل اجازه جذب بازيكن را ندارد و در فصل نقل و انتقالات بين دو نيم فصل اين باشگاه مي‌تواند بازيكن جديد جذب كند.
احضار مدیربرنامه های اوسال به ایران توسط باشگاه پرسپولیس

با درخواست باشگاه پرسپولیس، مدیر برنامه‌های اوسال به ایران می‌آید تا درباره وضعیت این بازیکن با این باشگاه گفت و گو کند.

باشگاه پرسپولیس در تماسی با مدیر برنامه‌های هروه اوسال از وی خواست تا با حضور در ایران، به وضعیت فسخ قرارداد این بازیکن رسیدگی شود. محمد رسایی، مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس در تماس با مدیر برنامه‌های اوسال از وی خواست برای رسیدگی به مساله این بازیکن بورکینافاسویی به کشورمان سفر کند.

مدیر برنامه‌های اوسال در بلژیک به سر می‌برد و قرار است به زودی برای گفت و گو با باشگاه پرسپولیس عازم ایران شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)